Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 11.52):

Flere som blir irritert på alle som skal prute på Finn og Tise? Spesielt når de bare skal ha det 20 kr billigere eller noe slikt. Hva er vitsen? Jeg har satt en pris for en grunn, og ofte er det lavere enn halv pris av ny pris. Hvis jeg ser at jeg ikke får solgt setter jeg ned prisen selv. Jeg vil faktisk heller gi bort enn å akseptere et sånt bud. Alle som prøver på slikt blir ignorert av meg. Hva synes dere andre her inne?

Anonymkode: 0e19b...1cf

Jeg blokkerer folk som pruter, så de ikke får sendt flere meldinger. Kaster ikke bort tid på slike meldinger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tatja skrev (På 12.8.2023 den 9.05):

Det er en del av gamet på Finn. Pruting må være lov, men IKKE når man kommer for å hente varen, har opplevd det et par ganger. 

Jeg solgte noe for 7800 kr til en fyr en gang. Han kom, stablet det inn i bilen, betalte, og - tro det eller ei - prøvde å prute :-))

Skrevet

Pruting er greit så lenge det ikke er skambud de kommer med. Sier de samtidig at dem er villig til å komme å hente varen kjapt så er jeg oftere villig til å gå med på lavere pris. 

Ble faktisk sjokkert da jeg tidligere i år skulle selge sofaen min og kjøper ikke prutet. For nå når jeg selger skolebøker så kommer folk med skambud. Bøkene er pent brukte og de fleste ble kjøpt nye av meg. Selger de til mellom 1/2 -1/3 av ny pris avhengig av tilstand. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...