Gjest Dolphina Skrevet 11. november 2002 #21 Del Skrevet 11. november 2002 Når jeg først ble spurt i år, så kom jeg ikke på noe, men plutselig i går kom jeg på masse som: * Sydentur * Klær * Sko * Undertøy er jo alltid godt å ha * Ulvang-sokker * Spill(brettspill) * Bøker * Iq * Rammer/bilder * Parfyme * Jobb Mye man egentlig ønsker seg veit du! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2002 #22 Del Skrevet 14. november 2002 Siden jeg har bursdag i jula får jeg alltid kombinert jule og bursdagsgave, i år får jeg cape til bunaden hos mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Fishy Skrevet 14. november 2002 #23 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg ønsker meg: - Hjemmestrikkede ullsokker - Wok-panne - Elektrisk tannbørste - Klokke - Kokebøker - Bøker (spesielt ønsker jeg meg sånne bøker som jeg ikke kjøper meg selv, dvs flotte temabøker om f.eks. religioner og filosofi, Skavlan sin bok om 100 ting man må gjøre før man dør, og den om de 100 mest viktige reisemålene) - Vesker, belter, skjerf, sjal og dilldall - Vanter/Hansker - Parfyme - Blomstervase - Små bilder og ting til å henge på veggen .. og sikkert mye mer! Nå er det forresten kun foreldre, mormor og 2-3 venner som kjøper presang til meg, så det blir vel sikkert masse igjen til bursdagsønsker og neste jul også, tenker jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå