Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2002 #1 Skrevet 3. november 2002 Jeg hater det spørsmålet..hva ønsker jeg meg til bursdag..hva ønsker jeg meg til juuuuul.. så nå spurte altså min kjære meg om dette..hva ønsker du deg til jul hva ønsker dere dere til jul av deres kjærester.. jeg vil ha noe orginaaalt hehe Med håp om mange svar..ehemm*kremt*
Majken Skrevet 3. november 2002 #2 Skrevet 3. november 2002 Hater ikke spørsmålet akkurat, men jeg vet aldri hva jeg ønsker meg. Som regel ønsker jeg meg ingenting før rett etter jul eller bursdag . Men jeg får ikke svart på spørsmålet ditt for jeg har ikke kjæreste for tiden .
Madison Skrevet 3. november 2002 #3 Skrevet 3. november 2002 Har også fått spm om det...og jeg aner virkelig ikke. Han blir litt irritert hvis jeg ikke sier noe.. så foreløpig har ønsket blitt et koselig kort hvor han skriver det han måtte ønske. Det hadde jeg blitt glad for. Ellers er smykker alltid noe jeg blir glad for(blir glad for det meste jeg da men). Man får mye fint som ikke koster for mye. Jeg trenger visst noen forslag jeg og Noe dyre greier er ikke aktuelt. Har fått nok dyre gaver, ikke har han råd til det heller nå. Like greit :D
Madison Skrevet 3. november 2002 #4 Skrevet 3. november 2002 Ønsker meg forresten et digitalkamera. Men det er dyrt, så det sier jeg ikke til han engang
Gjest Starya Skrevet 3. november 2002 #5 Skrevet 3. november 2002 Har ingen kjæreste, men om jeg skulle ønsket meg noe... Stor myk morgenkåpe. Gavekort på ryggkløing på 360 av neste års dager. Et par CD-plater jeg har ønsket meg lenge, men aldri tatt meg råd til. No sånt, ja..
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2002 #6 Skrevet 4. november 2002 kanskje jeg skal ønske meg sexy undertøy ? eller en "overaskelsestur" en romantisk en..hmm eller smykker og armbånd og styr..alt det er så kjedelig..jeg vil ha noe fresht til jul i år :=I
monja Skrevet 4. november 2002 #7 Skrevet 4. november 2002 Jeg har også fått det spørsmålet fra min kjære....og jeg har ikke peiling på hva jeg egentlig ønsker meg. Men siden jeg er bokorm kan jo en god bok gjøre susen kanskje. Da er det mye enklere å kjøpe noe til han som er friluftsmann med jakt og fiske høyt oppe. Trenger jo alltid noe nytt utstyr..... Eller klær? Men det er liksom så kjedelig med myke pakker. Det det med gavekort på ryggkløing i 360 dager liker jeg Jeg kan nok slenge meg med dem som trenger råd.... For jeg har virkelig ikke aning.
Tusenfryd Skrevet 4. november 2002 #8 Skrevet 4. november 2002 Jeg ønsker meg et par ting "til huset" - og litt sånn til felles nytte og glede. Ellers så har jeg alt jeg trenger, og vi har justert ned gavepengebruken betraktelig. Vi pleier å sende penger til et godt formål, ikke Redd Barna eller noe sånn, men penger som konkret skal brukes til julekos hos fx Aksept. Barna i familien får naturligvis, men vi går ikke over grenser når det gjelder sånt heller. Vi gir også alltid gaver til Alternativ Jul - den som Aslam Ashan holder for de som ikke har noen andre. Dette var ikke ment som en protesttråd mot gavehysteriet - jeg vet det - men klarer vanskelig å la være å nevne det. Og helt ærlig - hvis du ikke trenger noe - og må spørre andre hva de ønsker seg for det er så vanskelig å vri hodet sitt til å finne noe man har lyst på - da har man vel nok...? Det var ikke ment spydig - men jeg gikk den runden med meg selv for noen år siden. Jeg har også lyst på en masse ting - men kommer ikke på hva jeg ønsker meg - og da har jeg nok. Forøvrig har vi mye moro med julekalendere vi da - det er en liten pakke hver dag - det storkoser vi oss med.
Fakse Skrevet 4. november 2002 #9 Skrevet 4. november 2002 Synes ikke kjæresten/mannen/samboeren skal spørre hva man ønsker seg jeg. Er fryktelig vanskelig på det området synes min kjære Men jeg vil altså ha noe romantisk, som jeg blir veldig glad for uten at jeg har tenkt på at jeg ønska meg det (det visste jeg ikke at jeg ønska meg, pleier jeg å si når jeg får den typen gaver). Han pleier å slite litt for å finne julegave til meg, men det er jo litt av vitsen at vi skal bruke tid til å tenke på hva den andre kan bli virkelig glad for. Gjør jo selvfølgelig det samme andre veien, spør aldri hva han ønsker seg heller... Når det gjelder familie og nære venner så lager vi en ønskeliste på web som alle som spør får en link til. Fra utpå høsten en gang skriver vi heller ting vi trenger på ønskelista i stede for å kjøpe dem selv. Nå trenger vi for eksempel en peispuster, en teppebanker (sånn gammeldags til å slå mattene) og et peissett. Det havner på ønskelista når den tid kommer.
Gjest eminel Skrevet 5. november 2002 #10 Skrevet 5. november 2002 Ønsker meg noe fra Gullsmeden jeg Jeg er vel også en av de som sier at jeg ikke ønsker meg noe... Jeg har jo alt jeg trenger, litt teit å ønske seg penger av kjæresten, liksom... :oops: Vi bor heller ikke sammen, så noe til hjemmet trenger ikke vi. Sexy undertøy hadde vært digg å fått av han! Eller noe fra kondomeriet
Nitha Skrevet 5. november 2002 #11 Skrevet 5. november 2002 Av erfaring har jeg etter hvert funnet ut at det beste er å legge noen kalorier i å faktisk ønske meg noe. Hvis ikke ble det gjerne noe fra gullsmeden - som for meg blir litt feil prioritering av masse penger... Tidligere har jeg ønsket meg blant annet; *brettspill (Risk og Vil du bli millionær, som vi spiller ofte sammen med venner) *Såpekokeri (såpemasse, farger og allting til å designe egne tøffe såper. For øvrig høyt verdsatt av nevøen vår...) *Gavekort på kroppspleie (aromaterapi, fotmassasje, og lignende herligheter) *Teater-tur/hotell-weekend Jeg ble veldig glad for alt dette - men vi er jo alle forskjellige. Nitha
Gjest Lea Skrevet 5. november 2002 #12 Skrevet 5. november 2002 Vi legger alltid av penger vi, i stedet for å kjøpe gaver. Så kjøper vi møbler eller annet utstyr på salg etter nyttår. Det er aldri spørsmål om hva noen ønsker seg, men som regel kjøper vi en bitteliten ting til hverandre. Det kan være badekåpe, undertøy, sokker, hobbysaker e.l. I år setter vi av pengene som ekstra lommepenger til ferien.
viwi Skrevet 6. november 2002 #13 Skrevet 6. november 2002 ting til huset som blir til nytte og glede for å begge...
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 6. november 2002 #14 Skrevet 6. november 2002 Har dere virkelig alt??Jeg ønsker meg kjempemye jeg! Ny vinterjakke, fjellsko, treningstøy, klær, undertøy (samboeren har veldig god smak der :D ), diverse bøker, gavekort til hudpleier, teaterbiletter m.m. Dere kan jo ønske dere et gavekort på noe dere kan gjøre sammen, feks en tur på restaurant, en storbyweekend o.l. hvis det ikke er noe annet dere trenger.
Thea Skrevet 9. november 2002 #15 Skrevet 9. november 2002 Jeg sa jeg ønska meg baby jeg når sambo spurte. Men sjansen for at jeg får ønsket mitt oppfylt er mindre enn minimalt :-?
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2002 #16 Skrevet 9. november 2002 hihi jeg løste problemet idag...jeg fant en driiiitstilig vinterkåpe/jakke jeg vil ha på harlem match !..jeg ville ikke ta den av i butikken engang.. den ville sambo kjøpe til meg så trenger jeg nye treningssko og treningsbukse.. og smykker og ting og tang..men det er det samme kjipe -...hehe jeg og vil ha baby..men sambo vil heller ikke ha enda
Gjest Diva Skrevet 10. november 2002 #17 Skrevet 10. november 2002 Jeg ønsker meg : - Perlesmykker - Vinterkåpe - CD`er - Støpenegler (fixer det antakelig selv snart... ) - Klær - Undertøy - DVD`er - Bedre karakterer på skolen - Mere motivasjon - Støvletter - Vinne penger...... - En jobb Ja, det var det fra min side. Både seriøst og mindre seriøst. Tør ikke legge ut liste over ting som er aktuelt for sambo : Han vet hvem jeg er på KG. Liten leilighet vettu
koldbruna Skrevet 10. november 2002 #18 Skrevet 10. november 2002 Jeg og mannen min bruker aldri å kjøpe julegaver til hverandre.Vi kjøper noe vi trenger sammen,og i år er det NY seng som står høyest,noe jeg ønsker meg. Til bursdager bruker vi å kjøpe små gaver til hverandre,og i år ønsker jeg meg krumkakejern,og det vet jeg at jeg får. koldbruna
starie Skrevet 10. november 2002 #19 Skrevet 10. november 2002 Jeg ønsker meg: -briller -morgenkåpe -en god pute -discman -hotellweekend/båt-tur (men vet jeg ikke får dette, han hater slikt) Kanskje ikke så spennende ting, men jeg har liksom alt.. Og smykker bruker jeg ikke. Kan ikke få lange fancy negler heller fordi vi ikke får ha det på skolen
Gjest indiangranny Skrevet 11. november 2002 #20 Skrevet 11. november 2002 Hei Dere :D Jeg ønsker meg bare fred i verden og at all nød var en sagablott.Dette er vell for mye i denne verden,men av gubben ønsker jeg meg ingen ting. Vi ønsker oss god helse og mat på bordet og at vi får lov til å være yrkesaktive. 8) hilsen indianlady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå