AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Del Skrevet 11. august 2023 Har ingen å gå med. Mine venner vil ikke bruke penger på det og de som kan tenke seg å bruke penger på sånt vil dra med andre. Er det rart å dra alene? Anonymkode: 0322a...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 Nei det høres fint ut. Hvorfor ikke oppleve ting du liker alene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Ikke rart å gå alene😊 Har gjort set selv, og kjenner flere som gjør det regelmessig. Anonymkode: 3fd4f...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 Det er ingen som bryr seg eller legger merke til om du går alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg går lett alene på ting jeg vil fordi jeg liker det, det gir meg glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 Gå alene eller spander det på en venn/venninne til bli med deg. Jeg har gjort begge deler, siden ingen av mine venner liker den type ting nok til å betale for det. De jeg har spandert det på har kost seg. Det er mange som går alene. Anonymkode: 18682...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå