Gjest Calaska Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Jeg var i et forhold med en mann, vi definerte oss som kjærester, men etter fem måneder avsluttet han med spørmål, håper vi kan meldes. Han sender memes(morsomt bilde) og litt andre bilder til meg. Hva vil han med dette? Oppmerksomhet? Holde meg varm?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Blir en dumpa eller må gi slipp på en kjæreste der en sitter igjen med hjertesorg så blokkerer en og sletter. Det er den beste måten å komme seg videre på . Det har ingen hensikt å motta sms eller sitte å se på at dette mennesket er aktiv på nettet. Ute av øyet , ute av sinn Anonymkode: a7997...cbb 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Holder deg på gress. Blokker han. Anonymkode: c7134...8d9
lillevill Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Calaska skrev (50 minutter siden): Jeg var i et forhold med en mann, vi definerte oss som kjærester, men etter fem måneder avsluttet han med spørmål, håper vi kan meldes. Han sender memes(morsomt bilde) og litt andre bilder til meg. Hva vil han med dette? Oppmerksomhet? Holde meg varm? Oi huff ja. Dette er vanskelig. Jeg tenker at det er viktig at han respekterer dine behov og at du setter grenser. Noen som ikke er i kontakt med følelsene sine ( men er redd for å være ensomme ) Vil kanskje ha kontakt med en eks partner. La oss ta mitt eksempel da for jeg er en skikkelig grenseløs idiot på dette her: Han: Har ikke følelser for meg. Ønsker kontakt fordi han er redd for ensomhet. Jeg: Har følelser for han og savner han. Ønsker muligens mer, om han blir "klar" --- Muligheten for kontakt er der, og mine følelser består fordi han vil ha kontakt. Jeg har dermed den lengste perioden med kjærlighetssorg i mitt liv. Jeg sliter på hjemmebane, huset er rotete, hodet er rotete. Jeg har en hekt på han, fordi han "vil ha kontakt" men svarer bare når det passer han. ( jeg er en idiot som ikke bare sletter, og går videre. ) -- Dessverre er det beste å kutte kontakt. Memes kan du jo finne selv. Han savner kanskje følelsen av det felleskapet dere hadde sammen, men ønsker ikke å binde seg til deg av personlige grunner. Det kan være frykt for å bli såret, eller frykt for intimitet, eller kanskje han vil holde deg på gress og vedlike holde oppmerksomhet og minne deg på at hey, jeg finnes. Husk det. Kanskje er det en mulighet for oss en annen gang, men bare om jeg er klar. Du minnes gang på gang om han og dine følelser du hadde, bare fordi han er redd for ensomhet. Tenk at du faktisk tilltater det da. Hva hadde vært det mest kjærlige ovenfor deg selv, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Det han vil er å være hyggelig, trenger ikke å være at han ønsker å holde deg "varm" eller ligge med deg, men kanskje han føler skyldfølelse for å ha slått opp og ønsker bare å holde vennskapet. Beste er bare å kutte kontakt, trenger ikke blokkere han men det ¨å holde kontakt med en eks er som regel ingen god i ide. Anonymkode: c7929...893
Gjest Calaska Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir en dumpa eller må gi slipp på en kjæreste der en sitter igjen med hjertesorg så blokkerer en og sletter. Det er den beste måten å komme seg videre på . Det har ingen hensikt å motta sms eller sitte å se på at dette mennesket er aktiv på nettet. Ute av øyet , ute av sinn Anonymkode: a7997...cbb Takk for ditt innspill. Du har rett. Jeg har tenkt en del på om jeg skal ringe han om han sender noe mer. Vi pleide å facetime, så da får jeg se han når jeg spør hva han vil med å "meldes". Men jeg vet jo at jeg er feig også for jeg har en urealistisk drøm om han.
Gjest Calaska Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 lillevill skrev (8 timer siden): Oi huff ja. Dette er vanskelig. Jeg tenker at det er viktig at han respekterer dine behov og at du setter grenser. Noen som ikke er i kontakt med følelsene sine ( men er redd for å være ensomme ) Vil kanskje ha kontakt med en eks partner. La oss ta mitt eksempel da for jeg er en skikkelig grenseløs idiot på dette her: Han: Har ikke følelser for meg. Ønsker kontakt fordi han er redd for ensomhet. Jeg: Har følelser for han og savner han. Ønsker muligens mer, om han blir "klar" --- Muligheten for kontakt er der, og mine følelser består fordi han vil ha kontakt. Jeg har dermed den lengste perioden med kjærlighetssorg i mitt liv. Jeg sliter på hjemmebane, huset er rotete, hodet er rotete. Jeg har en hekt på han, fordi han "vil ha kontakt" men svarer bare når det passer han. ( jeg er en idiot som ikke bare sletter, og går videre. ) -- Dessverre er det beste å kutte kontakt. Memes kan du jo finne selv. Han savner kanskje følelsen av det felleskapet dere hadde sammen, men ønsker ikke å binde seg til deg av personlige grunner. Det kan være frykt for å bli såret, eller frykt for intimitet, eller kanskje han vil holde deg på gress og vedlike holde oppmerksomhet og minne deg på at hey, jeg finnes. Husk det. Kanskje er det en mulighet for oss en annen gang, men bare om jeg er klar. Du minnes gang på gang om han og dine følelser du hadde, bare fordi han er redd for ensomhet. Tenk at du faktisk tilltater det da. Hva hadde vært det mest kjærlige ovenfor deg selv, egentlig? Takk for innspill. Det er veldig godt beskrevet og fint det du sier. Jeg kommer meg litt videre, men så SMACK kommer en melding og så tror jeg det betyr noe. Er litt hekta, men svinger opp og ned. Tenker jeg nøkternt på han så var det litt ønskedrøm fra min side at forholdet skulle fungere. Du treffer så godt at jeg blir litt satt ut. Skulle tro du kjente oss 😅
Gjest Calaska Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det han vil er å være hyggelig, trenger ikke å være at han ønsker å holde deg "varm" eller ligge med deg, men kanskje han føler skyldfølelse for å ha slått opp og ønsker bare å holde vennskapet. Beste er bare å kutte kontakt, trenger ikke blokkere han men det ¨å holde kontakt med en eks er som regel ingen god i ide. Anonymkode: c7929...893 Ja kanskje d, vil ikke kutte meg ut. Jeg har en annen eks, han har jeg barn sammen med. Der ble det så bearbeidet gjennom at vi holdt kontakt pga barna. Vi møtes og kan gå inn og ut av hverandres hjem uten at den andre er der også.. Er nok heldig der, det er fortsatt litt vondt, men vi har ikke noe mer følelser.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Calaska skrev (På 11.8.2023 den 10.30): Jeg var i et forhold med en mann, vi definerte oss som kjærester, men etter fem måneder avsluttet han med spørmål, håper vi kan meldes. Han sender memes(morsomt bilde) og litt andre bilder til meg. Hva vil han med dette? Oppmerksomhet? Holde meg varm? Bare skriv: slutt å sende menes, er IKKE INTERESSERT Anonymkode: 6fa62...ac4
Andro Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 Jeg har ekser der bruddet skyldes at følelsene mellom oss døde. Vi kan fortsette som venner, meldes og snakke litt. Jeg har også en eks som jeg ikke har noen vennskapelige følelser for, og har bedt ham om å ikke gjøre noe forsøk på å kontakte meg. Det er bare sårt og irriterende om han prøver, og det er bedre å få fred. Du må selv vurdere om det er lurt å meldes med din eks. Det kan høres ut som han vil "holde deg varm", så han kan bruke deg igjen om han får behov for det. Du er ikke en dårlig person for å sette grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå