AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Har en gutt som vil ha hull i øret til skolestart . Syns dere dette er for tidlig ? Noen med erfaring ? Anonymkode: 96958...ac7
Arkana Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Jeg synes det er litt for tidlig og har selv sagt 10 år til mine barn, men mange tar jo hull i ørene på babyene sine (som ikke har noe som helst ønske om hull i ørene) så du får garantert mange svar som sier at det er absolutt ikke for tidlig. Velg i det minste et piercingstudio og ikke frisør. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har en gutt som vil ha hull i øret til skolestart . Syns dere dette er for tidlig ? Noen med erfaring ? Anonymkode: 96958...ac7 Da unga mine begynte på skole , var det knapt et eneste barn uten hull i ørene😊 Anonymkode: cca7b...cac 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Jeg tenker de bør være store nok til å kunne stelle det selv i tiden etter. 5/6 år syns jeg blir for tidlig. Jeg kjenner mange som har satt 10 år som grense, og det er jeg litt enig i. Men det kommer sikkert an på ungen også. Anonymkode: 6ae52...e2a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Hvor i landet bor dere? Ingen med hull i ørene på oppstart i barneskole her. Tror knapt jeg har sett en eneste jente med det, heller, i den alderen. Nå skal jeg jammen begynne å se etter, kanskje det er vanligere enn jeg tror Anonymkode: e4ca0...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå