Gå til innhold

Må damer ha noen kilo ekstra for å være sympatiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare en tanke jeg fikk. Slanke, veltrente damer, er ofte lite ydmyke og sympatiske. Ikke alle selvsagt, men hovedinntrykket er slik for mange av oss menn.
Er det slik at dere damer må ha noen kilo ekstra for å roe dere ned, og bli sympatiske og omsorgsfulle?

Anonymkode: b51f3...27c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr det at bare menn med litt pappamage og pupper er sympatiske, eller gjelder det bare kvinner?

Anonymkode: deb9c...4f8

• Liker 12
Skrevet

Nei. Personligheten ligger ikke i antall kilo. 

Anonymkode: 27e70...371

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette sier vel litt om hva slags folk du omgås. 

Anonymkode: 9a630...461

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen spørsmål som blir stilt her inne, altså... 😑

Anonymkode: 9b59d...c87

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Nja, de må ha et par kilo ekstra for å være deilige iallfall. Så kjedelig når det bare er skinn og bein.

Anonymkode: 55093...100

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nja, de må ha et par kilo ekstra for å være deilige iallfall. Så kjedelig når det bare er skinn og bein.

Helt enig, former er best

Anonymkode: 1002d...84b

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må du rakke ned på det du ikke liker? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Er sant det, tjukke damer oser sympati.

Anonymkode: ba5a5...d4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Personligheten ligger ikke i antall kilo. 

riktig nok det.. men.. så har du dem som konstant går rundt og slanker seg, konstant sult følelse, konstant utslitt pga manglende næring. .. bare vet med meg selv at jeg kan bli ganske hissig hvis jeg er helt på felgene 

Anonymkode: 45138...925

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 56990...e59

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

riktig nok det.. men.. så har du dem som konstant går rundt og slanker seg, konstant sult følelse, konstant utslitt pga manglende næring. .. bare vet med meg selv at jeg kan bli ganske hissig hvis jeg er helt på felgene 

Anonymkode: 45138...925

Det er sannt, ble også fort sinnt når jeg spiste veldig lite. 

Skrevet
23 minutter siden, Rosakatt said:

Det er sannt, ble også fort sinnt når jeg spiste veldig lite. 

For å følge denne logikken må jo man bli mer sint og ustabil av masse usunn mat og svingende blodsukker 😅 Bare en myte at slanke folk spiser lite, jeg spiser 2000 kalorier daglig, mangler overhode ingen næringsstoffer fordi jeg spiser sunt og variert, og likevel overstiger ikke BMI 18,5. Er vel heller at vi spiser når vi er sultne og ikke mer enn nødvendig 

Anonymkode: 65ca4...768

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er bare en tanke jeg fikk. Slanke, veltrente damer, er ofte lite ydmyke og sympatiske. Ikke alle selvsagt, men hovedinntrykket er slik for mange av oss menn.
Er det slik at dere damer må ha noen kilo ekstra for å roe dere ned, og bli sympatiske og omsorgsfulle?

Anonymkode: b51f3...27c

ja litt kjøtt på beina gjør oss så mye mer hjertevarme og gode. ... knis. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For å følge denne logikken må jo man bli mer sint og ustabil av masse usunn mat og svingende blodsukker 😅 Bare en myte at slanke folk spiser lite, jeg spiser 2000 kalorier daglig, mangler overhode ingen næringsstoffer fordi jeg spiser sunt og variert, og likevel overstiger ikke BMI 18,5. Er vel heller at vi spiser når vi er sultne og ikke mer enn nødvendig 

Jaja, mener ikke at alle slanke spiser lite nei. Jeg spiste nesten ingenting, var psyk(ikke spisefortyrrelser)

Blodsukkeret mitt får gjennomgå til tider, å humøret mitt er ikke som når jeg ikke spiste.

Endret av Rosakatt
Skrevet
19 minutter siden, Rosakatt said:

Jaja, mener ikke at alle slanke spiser lite nei. Jeg spiste nesten ingenting, var psyk(ikke spisefortyrrelser)

Blodsukkeret mitt får gjennomgå til tider, å humøret mitt er ikke som når jeg ikke spiste.

Det gir selvsagt mening at man blir humørsyk når man ikke spiser, men slanke spiser som sagt helt normalt og er ikke sultne og «hangry» bare fordi de er slanke. Jeg er bare lei alle de mytene. Godt å høre at du ikke er syk lenger :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er sant det, tjukke damer oser sympati.

Anonymkode: ba5a5...d4c

Det er en fordom, etter min mening. Tjukke damer kan være både ufyselig og sympatiske. Og midt i mellom.

Anonymkode: 301f1...3be

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg vært både undervektig, normalvektig, overvektig og treningsnarkoman. Men personligheten min er da den samme.

Anonymkode: d154c...b2b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg vært både undervektig, normalvektig, overvektig og treningsnarkoman. Men personligheten min er da den samme.

Anonymkode: d154c...b2b

Enig! Har vært både lett overvektig og normalvektig. Har samme personlighet! Pleier ikke å være sur, men må vise mer humor. 

K38 

Anonymkode: 3e9df...98c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...