AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #21 Skrevet 13. august 2023 Koker grøt på halvparten melk og vann, slenger i en spiseskje kokosmel mot slutten, rører inn et egg helt til slutt, og spiser med sukrin gold, kanel og en klatt smør. Anonymkode: 2d5c1...621
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #22 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 9.16): Interessant! Jeg bruker også økologiske lettkokte havregryn, har gjort det så lenge at jeg ikke har sammenlikningsgrunnlag for å merke forskjell til konvensjonelt dyrket havre. Ellers merker jeg meg at ingen andre ser ut til å være like opphengt som meg i kombinasjonen havre/bringebær (særlig nå i den norske bringebærsesongen). Det anbefales sterkt altså - jf feks den skotske desserten cranachan. Anonymkode: efeb6...a96 Åjoda, jeg ❤️❤️❤️ bringebær! Jeg bruker kjøleskapsgrøt da: - lettkokte havregryn (ca 1/2 dl til et glass på 2 dl) - dobbelt så mye melk som gryn - en spiseskje naturell yoghurt - 1 ss chiafrø - en spiseskje lønnnesirup eller villbringebærhonning - en god dose ferske eller frysetørkede bringebær - alternativt til sirup og bringebær er 1-2 ss lettere bringebærsyltetøy om jeg ikke har tørket eller ferske. Rist og oppbevar i kjøpeskap i inntil 4 dager. Lager 3-4 glasskrukker av gangen, digg å ha frokosten klar! Anonymkode: a9d2f...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå