Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I høst skulle vi ha dugnad i sameiet hvor endeveggene på rekkehusene skulle males. Vi delte oss opp slik at 3 enheter skulle ta hver vegg.

Når vi kom tilbake fra ferie viste det seg at det ene naboparet hadde bare kastet seg rundt og malt endeveggen. Det er jo helt supert det og de sa de gjorde det av egen fri vilje så ikke noe sure miner 😊 

Men jeg synes vi (jeg og mannen) bør kanskje gi dem noe som en takk. De har jo gjort en todagers-arbeid og selv om de er unge pensjonister med mye tid så er det jo helt supert for oss travle småbarnsforeldre. Kjenner ikke disse naboene sååå godt men har jo sett at de nyter både rødvin og øl på sene sommerkvelder. Er det for dumt med en god flaske rødvin? Bør vi legge til noe mer? Hva da? Aner heller ikke om de har noen allergier 😅

Takker for alle tips 🌞

Anonymkode: 78e35...6b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eldre har sjeldent allergier, det er noe nytt vi unge har begynt å ha

2 dagers jobb, det er mye!

En kurv med 2 flasker vin, ost, kjeks og annet tilbehør 

Anonymkode: 866a1...c40

• Liker 2
Skrevet

Hyggelig! Av både dere og dem! Slikt skaper gode naboforhold!❤️

De setter helt sikkert pris på en gave. Hva gaven er blir nok underordnet. Det er omtanken som er viktig, og at det vises at dere setter pris på innsatsen deres.

Kjør på med en flaske vin! Har dere lyst til å legge ved noe snacks også, så gjør dere det. Men det er ikke nødvendig.

Anonymkode: 41968...a62

Skrevet

Gi dem en god flaske rødvin! Og kanskje en blomst ved siden av? En orkide eller noe sånt?

Jeg vil tippe de setter pris på omtanken, og ikke egentlig bryr seg så mye om hva de egentlig får. Men de vil merke at dere faktisk setter pris på at de gjorde dette. 

Anonymkode: 3ec4f...96c

Skrevet

Stemmer absolutt forbi gi de en oppmerksomhet ja, det er hyggelig selv om de ikke forventer det. En liten gavekurv med ost og vin? Eller vin og en blomst? Behøver ikke overdrive nei. Du kan jo høre med den 3. enheten om de også vil være med på oppmerksomheten? 

Anonymkode: a90c1...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...