AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Hva tenker dere om slike bioer på Tinder: »Det stemmer at folk født i krepsen har mye moro, hva er stjernetegnet ditt?» eller: »Jeg liker fisking, fjellturer og film, er det noe spesielt du brenner for?» Jeg ser flere menn har slike bioer. Tenker dere at de er ute etter noe uforpliktende/ useriøst? Er det bedre med ingen bio enn en sånn kort og useriøs bio? 🤔 Anonymkode: f319f...53b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Den siste virker ikke like useriøs. Anonymkode: 70dea...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den siste virker ikke like useriøs. Anonymkode: 70dea...5ec Enig. Men da legger han hovedfokus på interesser. Og forteller ingenting annet om seg selv eller hva han søker. Anonymkode: f319f...53b
Kipling Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Regner med at de gjør det bare fordi de vet at mange kvinner tror på astrologi, så det er en lettvint måte å treffe godt på i alle fall en del kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Det med astrologi er enten fordi han er overtroisk eller fordi han tror han får draget på damene på den måten. Å skrive om interessene sine er noe de seriøse gjør fordi de håper forholdet skal vare lenger enn 2 dates og en runde i senga, og da er felles interesser et pluss og en måte å sjekke om de er kompatible. Hva er det du forventer av en bio for at den skal være mer seriøs enn det, TS? Anonymkode: 78882...f4b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det med astrologi er enten fordi han er overtroisk eller fordi han tror han får draget på damene på den måten. Å skrive om interessene sine er noe de seriøse gjør fordi de håper forholdet skal vare lenger enn 2 dates og en runde i senga, og da er felles interesser et pluss og en måte å sjekke om de er kompatible. Hva er det du forventer av en bio for at den skal være mer seriøs enn det, TS? Anonymkode: 78882...f4b Mer utfyllende info om hvem han er og hva han søker. Har han barn? Søker han kjæreste? Gjerne hva han jobber med, da jeg synes dette er spennende. Litt om personligheten er et pluss. Selv jobber jeg i et yrke som ikke har status, så jeg er ikke opptatt av at mannen har en status-jobb, bare så det er sagt. Synes stjernetegn er fjollete, så det dropper jeg i min bio. Ts Anonymkode: f319f...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå