Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold de siste 16 årene. 
Vi har aldri hatt veldig mye sxx og etter at minstemann ble født for snart 7 år siden har det vært null sex, null nærhet.. jeg har blitt avvist mange ganger.. det er fryktelig vondt. 
Har prøvd å snakke med han om det, mem han skifter alltid tema. 
Noen mener sikkert jeg burde gått, men det er andre som gjør at jeg holder ut. 

Men nå har jeg altså vært utro.. ble forført av en på jobb. Jeg klarte ikke stå i mot.. En sinnsyk opplevelse, og det kommer nok til å skje igjen. 
Samtidig føler jeg meg som verdens verste menneske.. 

Anonymkode: f6a97...ef4

• Liker 2
  • Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 40-åra

TS

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Regel nummer 1:

Man går ut av forholdet før man er utro. 

Ja i mine øyne er et verdens verste menneske!

Anonymkode: 78044...5e2

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skjønner deg! Sexløst forhold er ikke forhold. Og du har prøvd å prate med ham uten hell. Av og til er det greit å være utro. Men du bør gå i fra ham uansett. 

Anonymkode: 06284...cb1

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner deg! Sexløst forhold er ikke forhold. Og du har prøvd å prate med ham uten hell. Av og til er det greit å være utro. Men du bør gå i fra ham uansett. 

Nei, det er fortsatt ikke greit å være utro. Ja, mannen har også ansvar for å vedlikeholde sexlivet, men det er ikke på noe vis greit å være utro om det ikke skjer. Da sier man det til mannen sin. «Jeg må ha sex og hvis ikke vi kan jobbe for et bedre sexliv ønsker jeg å ha sex med andre». Da kan mannen ta valget om det er noe han takler eller så kan man gå vær til sitt. Man går ikke bak ryggen til partneren sin på denne måten.

ts: vær åpen med mannen din om utroskapen og gi han valget om å tilgi eller dra. Han fortjener å bestemme over eget liv og for å gjøre det må han ha all fakta på bordet, ellers bygger han livet på en løgn. Du angrer jo tydeligvis ikke når du sier at «det kommer nok til å skje igjen», noe som viser at du hverken har respekt for det livet dere har bygd sammen, for partneren din eller barna dine. Tenk at barna skal leve med konsekvensene av dette også. Situasjonen blir verre for alle om han finner det ut selv  

Anonymkode: 763e4...77a

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

🤞 for at han har gjort det samme for å jevne ut.. 

Anonymkode: 1c321...7f6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🤞 for at han har gjort det samme for å jevne ut.. 

Anonymkode: 1c321...7f6

Da må han bare gjøre. Jeg frister tydeligvis ikke uansett.. 

TS

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg lever i et ekteskap som ikke dekker mitt sexbehov. Jeg er ikke utro og kommer ikke til å være det, selv om jeg synes det er vondt å bli avvist 100% av gangene jeg initierer noe. Synes rett og slett det er egoistisk å sette mitt sexbehov foran familiens beste. Er glad i familien, så det er viktigere. Kona ville også bli knust om jeg var utro. Vet ikke hva du vil oppnå med denne tråden, men støtter de som skriver at man bør gjøre det slutt før man inngår nye seksuelle relasjoner.

Anonymkode: 532ce...f42

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Bare å kose seg videre. Dette skader absolutt ingen.

Moralister har nada å si.

Anonymkode: 4d57c...682

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette skjønner ikke jeg, selvom jeg forstår den enorme frustrasjonen man går gjennom i sexløst forhold. Du vet ikke hvorfor mannen unngår tema. Det kan være noe årsaker her man bør grave i (usikkerhet, prestasjonspriblemer, tillitsproblemer, press osv.).

Aldri greit å være utro i mine øyne. Man er i så fall bare feig som ikke tør gjøre det slutt.

Anonymkode: 532ce...f42

• Liker 3
Skrevet

"Har prøvd å snakke med han om det, men han skifter alltid tema" - Da sier du at han må holde seg til tema og at dere må snakke om det, ellers vil ikke forholdet deres vare. Har det seriøst tatt deg 7 år å få til en samtale med mannen din?

Anonymkode: 0c411...03d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Siden skaden alt har skjedd så burde du faktisk kvinne deg opp og fortelle gubben din om det. Jeg er mann selv som var gift med ei som var utro mens jeg var på jobb i 2 uker. Hun sa ikke ifra. Noget surt da man får beskjed om dette av andre folk og enda surere når det viser seg at det er sant. Håper for din del at mannen din er mer følsom en meg og ikke kaster deg ut på dagen

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

I er forhold uten næring og intimitet er det veldig lett å få følelser for andre, jeg forstår godt fristelsen. Man trenger nærhet for å overleve. Vært der selv, men jeg klarer lytte til den stemmen inne i meg som sier at det er feil og ikke løser noe som helst på sikt. Du får det du trenger der og da for en kort tid, men så kommer jo hverdagen uansett. Og det er i hverdagen mannen din er. 

• Liker 3
Skrevet

TS: De som sier at du er et dårlig menneske har ikke vært i et kjærlighetsløst forhold i 7 år og opplevd hvordan det er å så plutselig bli begjært av noen. Det er forskjell på akseptabelt og forståelige. Utroskap er sjelden akseptabelt, men ofte forståelig. Tror kanskje du kan ha større nytte av å lese Sissel Grans: "Men størst av alt er begjæret", enn å lese svarene du får her på KG.

Anonymkode: 98224...1f5

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Så og si lignende historie her, bare at vi har vært sammen i 20 år. Har de siste par månedene truffet en jeg traff på trening, utelukkende for sex. Elsker mannen min, men orker ikke all avvisningen og det svært betente sexlivet vårt. Han er fornøyd med sex en gang i måneden. Jeg vil ha minst et par ganger i uken. Har snakket om det, tryglet, bedt om mer sex, gjort meg så liten og dum for han, uten aksept. Så da var det enkelt når jeg endelig ble begjært igjen. Elsker mannen min som sagt, på alle mulige måter, her må vi bare skille sex og sex med følelser. 

Anonymkode: c473e...a4b

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Så og si lignende historie her, bare at vi har vært sammen i 20 år. Har de siste par månedene truffet en jeg traff på trening, utelukkende for sex. Elsker mannen min, men orker ikke all avvisningen og det svært betente sexlivet vårt. Han er fornøyd med sex en gang i måneden. Jeg vil ha minst et par ganger i uken. Har snakket om det, tryglet, bedt om mer sex, gjort meg så liten og dum for han, uten aksept. Så da var det enkelt når jeg endelig ble begjært igjen. Elsker mannen min som sagt, på alle mulige måter, her må vi bare skille sex og sex med følelser. 

Anonymkode: c473e...a4b

Det er helt greit å skille sex og følelser, men ikke å ha sex bak ryggen til en uvitende partner. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ler meg ihjel!! KGs dobbeltmoral slutter aldri å underholde meg😂

Her er det en KVINNE som med viten og vilje har vært utro fordi hun og partneren har ett labert sexliv. Hun får masse kommentarer om at dette fortjener du, og for en slem mann du har som ikke skjønner at du vil ha mer sex.. Ikke ett ord om de TRAUMENE denne kvinnen påfører sin mann med å være utro, og hvor vondt dette må være for ham  når han får vite om alle løgnene og sviket hun har påført ham. Tillitsbruddet. For ikke å snakke om "en gang utro, alltid utro"- frasen som blir gjentatt til det kjedsommelige her inne.

For en stund tilbake var det noen menn her inne som hadde rotet seg bort, og vært utro. Kun sex, ingen følelser. Da var det ikke måte på for noen usle, svikefulle og perverse disse mennene var. Og disse mennene elsket  ønsket partnerene sine, og ønsket råd om å jobbe seg igjennom det tarverelige de hadde gjort..

Utroskap er jævlig! Men er følelsene der så går det an å komme igjennom det, forutsatt at begge parter skjønner at det er beinhardt arbeid. Kommunikasjon er nok nøkkelen her, og en god parterepaut... Om TS ønsker å ta den jobben, og vise mannen sin at hun elsker ham og livet de har sammen så er det fult mulig. Kanskje mannen din får lyst på mer sex med deg også, og dere finner tilbake til forelskelsen som var mellom dere😀

Anonymkode: c7ed2...582

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ler meg ihjel!! KGs dobbeltmoral slutter aldri å underholde meg😂

Her er det en KVINNE som med viten og vilje har vært utro fordi hun og partneren har ett labert sexliv. Hun får masse kommentarer om at dette fortjener du, og for en slem mann du har som ikke skjønner at du vil ha mer sex.. Ikke ett ord om de TRAUMENE denne kvinnen påfører sin mann med å være utro, og hvor vondt dette må være for ham  når han får vite om alle løgnene og sviket hun har påført ham. Tillitsbruddet. For ikke å snakke om "en gang utro, alltid utro"- frasen som blir gjentatt til det kjedsommelige her inne.

For en stund tilbake var det noen menn her inne som hadde rotet seg bort, og vært utro. Kun sex, ingen følelser. Da var det ikke måte på for noen usle, svikefulle og perverse disse mennene var. Og disse mennene elsket  ønsket partnerene sine, og ønsket råd om å jobbe seg igjennom det tarverelige de hadde gjort..

Utroskap er jævlig! Men er følelsene der så går det an å komme igjennom det, forutsatt at begge parter skjønner at det er beinhardt arbeid. Kommunikasjon er nok nøkkelen her, og en god parterepaut... Om TS ønsker å ta den jobben, og vise mannen sin at hun elsker ham og livet de har sammen så er det fult mulig. Kanskje mannen din får lyst på mer sex med deg også, og dere finner tilbake til forelskelsen som var mellom dere😀

Anonymkode: c7ed2...582

Da har du ikke lest mine svar i denne tråden. Jeg skriver blant annet om traumene hun kan påføre sin mann, så du velger tydeligvis å lete etter dobbeltmoral. Jeg er selv kvinne og mener utroskap er likestilt uavhengig av kjønn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har vært i et forhold de siste 16 årene. 
Vi har aldri hatt veldig mye sxx og etter at minstemann ble født for snart 7 år siden har det vært null sex, null nærhet.. jeg har blitt avvist mange ganger.. det er fryktelig vondt. 
Har prøvd å snakke med han om det, mem han skifter alltid tema. 
Noen mener sikkert jeg burde gått, men det er andre som gjør at jeg holder ut. 

Men nå har jeg altså vært utro.. ble forført av en på jobb. Jeg klarte ikke stå i mot.. En sinnsyk opplevelse, og det kommer nok til å skje igjen. 
Samtidig føler jeg meg som verdens verste menneske.. 

Jeg forstår deg og og du gar prøvd å snakke med han om det mange ganger. Du mener også et det er viktig dere holder sammen. Tørr du si til han hva du har gjord. Kan han tenke seg et åpent forhold slik at det er ok for han

Skrevet

Ville ikke vært så sikker på at det skjedde igjen

Jakten er over

Anonymkode: 57027...c9e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...