AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Har du noen originale tips for hvordan man kan føle seg mer levende og ha det mer gøy i livet? Vet at fysisk aktivitet, tid med venner ++ er bra for meg, men trenger nye tips. Store og små ting man kan gjøre! Anonymkode: f98ae...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 Ingen? Anonymkode: f98ae...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Ha sex. Dra på ferietur til et annet land. Drikk deg full. Prøv noe adrenalinfullt, strikkhopping feks. Anonymkode: 80ce4...f97 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 Mindfulness ✨ Anonymkode: 243e2...343 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du noen originale tips for hvordan man kan føle seg mer levende og ha det mer gøy i livet? Vet at fysisk aktivitet, tid med venner ++ er bra for meg, men trenger nye tips. Store og små ting man kan gjøre! Anonymkode: f98ae...69e Dra på oppdagelsesturer i nærmiljøet . Finn små enkle turer / severdigheter . Lag bucketlist , ta kurs . Lær deg minst en ny ting pr år . Om det er innen matlaging , strikking , håndtverk , instrument . Meld deg inn i veldedighet eller røde kors, kor . Lag deg faste dager med faste koselige rutiner . Reis , opplev . Bli besøksvenn . Vær mye ute i naturen . Telt , hengekøye , fisking . Se minst en film på kino pr måned . Gå på standup , teater , revy . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #6 Del Skrevet 27. august 2023 Å skrive dagbok. Det gjør deg mer oppmerksom og bevisst, og mer takknemlig. Anonymkode: 0ee51...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #7 Del Skrevet 27. august 2023 Farg håret og/eller gå med alternative klær og dra på kulturarrangementer, da møter du på sære og interresante mennesker med fascinerende historier. Anonymkode: c4688...9d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 27. august 2023 #8 Del Skrevet 27. august 2023 Hvis jeg kjeder meg, pleier jeg å slå på lysbrytere med foten min. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Del Skrevet 27. august 2023 Trening! Anonymkode: 1d2f6...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Del Skrevet 27. august 2023 Sett pris på deg selv og egen innsats, skremmende mange glemmer det. Anonymkode: 25dd4...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 28. august 2023 #11 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) Lava Anne skrev (16 timer siden): Hvis jeg kjeder meg, pleier jeg å slå på lysbrytere med foten min. Det ser jeg for meg kan være god trening. Endret 28. august 2023 av Tvist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Del Skrevet 28. august 2023 Du sier at du vet at trening og fysisk aktivitet er bra for deg, men får en følelse av at du ikke aktivt driver på med det. Og at du heller søker etter en slik magisk annen løsning. Korte svaret er kom deg på trening. Noe av det enkleste man kan drive på med. Alt man trenger er å gidde. Oppskriften på et innholdsrikt og spennende liv er å bli et innholdsrikt og spennende menneske. Anonymkode: 45233...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 28. august 2023 #13 Del Skrevet 28. august 2023 Start med frivillig arbeid. Nok av organisasjoner som trenger ei hand. Du treffer nye spennende mennesker og du kan være med og gjøre en positiv forskjell for andre mennesker som kanskje har det vanskelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #14 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å skrive dagbok. Det gjør deg mer oppmerksom og bevisst, og mer takknemlig. Anonymkode: 0ee51...bfa Eller du oppdager hvor ufattelig kjedelig og monotont livet ditt virkelig er... Anonymkode: 4bf6f...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. august 2023 #15 Del Skrevet 28. august 2023 Utfordre deg selv! Beveg deg utenfor komfortsonen din. Lær noe nytt, eller prøv noe du egentlig er litt redd for å gjøre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #16 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eller du oppdager hvor ufattelig kjedelig og monotont livet ditt virkelig er... Anonymkode: 4bf6f...5e8 Da kan du bruke dagboken til å sette ord på hvorfor du synes livet ditt er kjedelig, og sånn finne ut av hvilke endringer du må gjøre for å bli mer fornøyd med livet ditt. Anonymkode: 0ee51...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #17 Del Skrevet 28. august 2023 Meditasjon og yoga. Det er noe som må øves og øves på. Jevnlig praksis. Sett av den tiden de ønsker. Helst litt hver dag, f.eks en halvtime. Men du kan også sette av 15min noen dager og 1,5t andre dager. Les deg opp på filosofien også. Finn noen gøye youtubekanaler. Jeg liker å se på matlagingsprogrammer. Når helgen kommer velger jeg ut noe jeg har sett. Gjerne tilpasset vin til. Les bøker, hør podcast, lydbok. Gjerne noe lærerikt. Anonymkode: 4e6dc...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #18 Del Skrevet 2. september 2023 Skrive på Wikipedia? Anonymkode: 1d2f6...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Del Skrevet 2. september 2023 Gå barbeint når du kan Anonymkode: a498b...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #20 Del Skrevet 2. september 2023 Klem ett tre Anonymkode: a498b...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå