AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Blir str full i allround sjabrak alt for stor til min ponni på 125 cm? Han har sprangsal Anonymkode: 987e2...9b2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Tviler, shabrak blir sånn sett ikke får stor så lenge det ikke er shettis😊 brukt full på alt fra storekonkuransehester til slank islandshest. Men mål ryggen på hesten vist du er usikker. Større sjangs somregel får små sjabraker føler jeg. Anonymkode: d06d2...94b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler, shabrak blir sånn sett ikke får stor så lenge det ikke er shettis😊 brukt full på alt fra storekonkuransehester til slank islandshest. Men mål ryggen på hesten vist du er usikker. Større sjangs somregel får små sjabraker føler jeg. Anonymkode: d06d2...94b Takk for svar😊, han er ganske stor om magen nå, så da går det sikkert😅 Anonymkode: 987e2...9b2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Ja er vell mest rygglengde det går på uansett😊 men har hatt str full på veldig kort rygget hest før og funket 😂 fikk du prøvd på? Spent og høre hvordan den passet? Anonymkode: d06d2...94b
_popcorn_ Skrevet 13. august 2023 #5 Skrevet 13. august 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg