AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Hei! Har en Maine Coon som ofte har diaré, det vil si kanskje 1-2 ganger i måneden eller mer, han har lang pels og hvis jeg ikke er hjemme er det diaré overalt fordi han drar det med seg i pelsen.. han går på tørrfor for sensitiv mage, royal Canin sensible tror jeg den heter. Han har vært vandt med våtfor, men plutselig ser det ut til at han kanskje reagerer på det, er det greit å bare leve av tørrfor? Kan de sjekke hos veterinær hva spesifikt det reageres på? Erfaringer? Han er 1,5 år og var nylig hos veterinær for helsesjekk, og alt så bra ut, men da sjekker de jo ikke sånne ting. Nevnte det for veterinær første gang vi var der og da fikk han markkur og bytta mat, men på tide å sjekke igjen.. han er innekatt:) Anonymkode: 0368b...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 https://www.apotek1.no/produkter/protexin-pro-soluble-hund-katt-871630p?gad=1&gclid=Cj0KCQjwldKmBhCCARIsAP-0rfwPS-LOUgW5wvjEiWktumms7BdJbkqHNv4d7uwzEzgSBwCkokMbdTQaAokHEALw_wcB Noen som har prøvd slik hver dag? Anonymkode: 0368b...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): https://www.apotek1.no/produkter/protexin-pro-soluble-hund-katt-871630p?gad=1&gclid=Cj0KCQjwldKmBhCCARIsAP-0rfwPS-LOUgW5wvjEiWktumms7BdJbkqHNv4d7uwzEzgSBwCkokMbdTQaAokHEALw_wcB Noen som har prøvd slik hver dag? Anonymkode: 0368b...ecb Har solgt samme type bare i pasta til dyreeiere. Tror den kan brukes i perioder. Anonymkode: 68275...556
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Helt greit å bare leve på tørrfor. Min katt blirnløs i magen av våtfor, så det får han ikke lengre. Anonymkode: 13e71...615 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå