AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #21 Del Skrevet 11. august 2023 I mine øyne er Beatles verdens største band. Men jeg vet at mange synes noe annet. Jeg liker Blur godt, men humret litt av den konsertanmeldelsen. (Men ikke like mye som når jeg leste på kvinneguiden at Taylor Swift er en av verdens beste låtskrivere.) Anonymkode: 9ba36...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 11. august 2023 #22 Del Skrevet 11. august 2023 Verdens beste band gjennom tidene er The Beatles. Nr to er The Rolling Stones Tenk at ingen har nevnt The Rolling Stones…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #23 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I mine øyne er Beatles verdens største band. Men jeg vet at mange synes noe annet. Jeg liker Blur godt, men humret litt av den konsertanmeldelsen. (Men ikke like mye som når jeg leste på kvinneguiden at Taylor Swift er en av verdens beste låtskrivere.) Anonymkode: 9ba36...095 Objektivt sett så er The Beatles verdens (tidens) største band Anonymkode: 44822...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 11. august 2023 #24 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Objektivt sett så er The Beatles verdens (tidens) største band Anonymkode: 44822...c14 Er det? Mest solgte album? Elsker Beatles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. august 2023 #25 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Og hva syns DU er verdens beste band? Jeg mener at verdens beste band er følgende: 1. Poets of the Fall 2. Dishwalla 3. 30 Seconds to Mars Med andre ord, musikk er subjektivt, og det kan forsvare at noen synes Blur er verdens beste band. Endret 11. august 2023 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. august 2023 #26 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ok, de var litt store på 90-tallet sammen med Oasis med sine 2-3 listepop hiter. Helt ok låter mange ble i godt humør av. Thats it. Egentlig et ganske oppskrytt band og vi har hundrevis av tilsvarende. Anmelderen må gjerne være personlig blodfan, men det betyr ikke at de kan beskrive et døgnflue band som ‘et av verdens beste band’. Syns det var lite proft. De kunne nøyd seg med 6’ eren og beskrevet hvorfor konserten fikk denne anmeldelsen. Andre enige i det var litt drøyt å kalle Blur for et av verdens beste band? Og hva syns DU er verdens beste band? Du har lov å nevne 3 stk. Og legg på alderen din i samme slengen. Det har litt betydning;) https://www.dagbladet.no/kultur/naermest-sjokkerende/80037688 Anonymkode: 500b5...0ee https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/RGB7WA/konsertanmeldelse-blur-for-drakta Ikke alle som er enige med Dagbladets anmelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #27 Del Skrevet 11. august 2023 Antall solgte album kan vel ikke brukes til å måle «beste band». Bare tenk på hvordan musikkindustrien har endret seg i måter å utgi musikk på gjennom tidene. Jeg tenker på det kulturelle avtrykk Beatles har hatt, og på den påvirkning de har hatt på musikken. Anonymkode: 9ba36...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #28 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Objektivt sett så er The Beatles verdens (tidens) største band Anonymkode: 44822...c14 Med hvilke kriterier? Siden det er objektivt altså? Mest solgte album? Dratt inn mest på konserter? Mest fans med medlemskap i fanklubb? Musikk er jo øret som hører, så synes sånne utsagn er rare. Anonymkode: b9efa...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #29 Del Skrevet 12. august 2023 Altså hør på det her da! ja den er nok ihjel-spilt men den tåler å bli kastet frem i lyset her på kg. Stemmen til Damon Albarn 🤩 Anonymkode: 2a293...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå