Gå til innhold

Av med sokkene med engang man kommer hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som hater å ha på sokker hjemme? De ryker av så fort jeg kommer hjem

Anonymkode: 82003...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hater å gå barbeint. BH må derimot av.

Anonymkode: a3b73...dff

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Yes! Så sant det er ikke er vinter, da er det på med strikkesokkene! 😊

• Liker 1
Skrevet

Jepp, av med sokkene, sommer som vinter :) 

Anonymkode: 93fa3...a2a

• Liker 1
Skrevet

Tja, fryser ofte på beina og det er lite digg men da er det på med tøfler men sokker har en tendens til å komme av stort sett med en gang ja..

• Liker 1
Skrevet

Av med sokker og bh, på med joggebukse og tøfler dersom det er kaldt. Sommer går jeg barbeint 

Anonymkode: 94975...15c

• Liker 1
Skrevet

Ja, de ryker som oftest innen de første 10 minuttene - viss ikke straks jeg er i sofaen. Samme med bh og stram bukse. 

Anonymkode: 5a69a...d26

• Liker 1
Skrevet

Sokker og jeans rykker med en gang 

Skrevet

Vanlige sokker ryker rett av, Hater bomullssokker, føttene får helt klaustrofobi pga de er ettersittende.

Er det kaldt, noe det ofte er da jeg lett blir kald på beina, så tar jeg på meg hjemmestrikka ullsokker. Eller barbeint i et par hjemmelagde saueskinnstøflet som er utrolig myke og varme

Går barbeint hele sommeren, men skal jeg på besøk til noen jeg ikke kjenner så godt så tar jeg med ankelsokker i veska da jeg vet at noen ikke liker å ha barbeinte gjester på besøk

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke sokker ute en gang. 

Unntaket er ankelsokker i treningssko, de ryker av i det jeg kommer hjem. 

Anonymkode: cf6af...3e1

• Liker 1
Skrevet

De ryker ofte av ja, blir fort varm på føttene så sokkene er ofte ganske klamme og ekle når jeg kommer inn 😅

Anonymkode: 2b9f6...dbd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kronisk kald på beina så jeg kan omtrent ikke være uten sokker:P Men jeg bytter sokker da, ofte til ullsokker:P

Anonymkode: b19f0...974

Skrevet

Sokkene mine ryker ikke før jeg skal i senga. 

Liker ikke å gå barbeint. Liker ikke nakne føtter, inkludert mine egne.

Skrevet

Om sommeren kommer de sjelden på så dermed ryker de ikke av heller. Om vinteren tas de av og erstattes med hjemmestrikkede tovede tøfler. 

Skrevet

Sokker, BH og jeans fjernes med én gang jeg er hjemme. 😊

Anonymkode: 8beb5...6c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Har alltid kalde føtter.

Anonymkode: 45f0e...1d7

• Liker 1
Skrevet

No way. Tar på to par tykke og myke bomullsokker. Så jeg ikke fryser og går på skyer etter en hel dag i sko. Synes ikke så mye om bare føtter. Hadde fått fnatt av barbente føtter i huset. 

Anonymkode: 347f5...3b6

Skrevet

Jeg har lett for å få kalde føtter, så om jeg trenger sokker ute, trenger jeg gjerne sokker inne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...