AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Hva tenker dere damer er best. Bastante og gjerne upopulære meninger om ting, eller høre hva damen synes om tingene og være litt åpen for hva hun mener? Hva tenker dere damene om dette? Anonymkode: 56e1b...83c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Trenger du virkelig spørre om det? Anonymkode: 28d3d...725 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Trenger du virkelig spørre om det? Anonymkode: 28d3d...725 Ja, hehe. Men ut fra ditt svar så kanske ikke.. Anonymkode: 56e1b...83c
Daria Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Folk som gir uttrykk for veldig bastante meninger er sjelden særlig trivelige samtalepartnere eller sjarmerende selskap sånn generelt. Man trenger ikke være hverken insisterende eller føyelig, det går an å ha egne meninger og samtidig være åpen for at andre har sine. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Men kanskje man gir inntrykk for å være usikker hvis man er åpen om det og ser nysgjerring på hva dama mener? Er ikke så lett dette.. Anonymkode: 56e1b...83c
ClausSaus Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva tenker dere damer er best. Bastante og gjerne upopulære meninger om ting, eller høre hva damen synes om tingene og være litt åpen for hva hun mener? Hva tenker dere damene om dette? Anonymkode: 56e1b...83c Svaret finner du ved å vurdere følgende spørsmål: Hvilket alternativ gir henne en opplevelse…? Nettopp, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 5 minutter siden, ClausSaus said: Svaret finner du ved å vurdere følgende spørsmål: Hvilket alternativ gir henne en opplevelse…? Nettopp, ja. Nå vet jeg ikke helt, men jeg vil tippe det som får henne til å vurdere saken nærmere? Anonymkode: 56e1b...83c
ClausSaus Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå vet jeg ikke helt, men jeg vil tippe det som får henne til å vurdere saken nærmere? Anonymkode: 56e1b...83c Utforsk temaet med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere damer er best. Bastante og gjerne upopulære meninger om ting, eller høre hva damen synes om tingene og være litt åpen for hva hun mener? Hva tenker dere damene om dette? Anonymkode: 56e1b...83c Problemet med bastante meninger er at man lett kan framstå rigid og avfeiende ovenfor det andre sier. Samtidig er det lov å ha sterke meninger om ting man er opptatt av, og kanskje kan mye om. Dersom jeg snakker med noen som bare er enig i alt jeg sier, mistenker jeg at de jatter med - og dermed ikke tar det jeg sier på alvor / ikke tenker jeg er «verdig» ( svulstig ord, men i mangel av noe bedre) å diskutere med. Så dette er en balansegang.. Og gjelder vel i all sosial omgang, ikke bare med damer? Vi vil bare bli behandlet som de likeverdige menneskene vi er 😉 Det er veldig nedlatende å si jeg har et godt poeng dersom jeg sier noe idiotisk, jeg tåler å høre at jeg er helt på viddene dersom jeg er det… Samtidig vil jeg gjerne bli hørt dersom jeg faktisk har et godt poeng, og ikke bare prate til en vegg. Anonymkode: 9b9db...e41 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kanskje man gir inntrykk for å være usikker hvis man er åpen om det og ser nysgjerring på hva dama mener? Er ikke så lett dette.. Anonymkode: 56e1b...83c Forskjell på å være usikker og å virke interessert.. og man MÅ ikke ha en menig om alt mellom himmel og jord, det er helt innafor å av og til si «dette vet jeg ikke så mye om», « dette er jeg ikke sikker på hva jeg mener om, jeg kan se begge sidene.» Anonymkode: 9b9db...e41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå