Gå til innhold

Hva er det som gjør denne mannen så utrolig tiltrekkende for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å forstå bedre hva som er hemmeligheten til de som har enorm suksess på Tinder. Jeg fant en mann som har en profil som ser ut til å falle i denne kategorien, men nøyaktig hva er det som gjør denne mannen til en magnet for attraktive kvinner?

UzBHc2N.jpeg

Er det utseendet, eller sjarmerende profiltekst?

"I'm on tinder cause maybe if I fuck some of you sluts I'll stop wanting to be with kids" fungerte ikke for min del, men kanskje man må ha "hele pakka"?

Anonymkode: 541f2...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er en falsk profil for det frste. For det andre tenker jeg at han er oversminket, også skjønte jeg ikke helt teksten heller,.. Jeg tenker kjedelig med en gang, men så er jeg mann da

Anonymkode: e219e...743

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen kvinner finner han muligens tiltrekkende, men virkelig ikke alle.

Jeg kan overhodet ikke forstå hva som er tiltrekkende med fyren. Utseende i seg selv er for meg altfor glatt og polert, ikke noe jeg faller for. ;)

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at det er en falsk profil for det frste. For det andre tenker jeg at han er oversminket, også skjønte jeg ikke helt teksten heller,.. Jeg tenker kjedelig med en gang, men så er jeg mann da

Ja, hvis du er mann er du nok ikke rett person til å svare her. Med mindre du er homofil da?

Teksten er ikke så vanskelig å forstå, en som er åpen om at han er dømt for voldtekt av barn...? Er dette spennende for kvinner, eller er det fordi de synes han er så kjekk?

Det renner i alle fall inn med kvinner som tar initiativ til å få av seg trusa så raskt som mulig...

• Nyttig 1
Skrevet

Sier seg selv at de fleste som liker han gjør det pga utseendet og har like lite mellom øra. Dog, det kan tenkes at et fåtall finner han morsom, men igjen, da har de like lite mellom øra og ønsker kun ligg. Da er det som kjent utseendet som rår. 

Anonymkode: b56d1...7c6

• Nyttig 2
Skrevet

Hvis det er noen damer som tenner på at han tenner på barn så takker jeg for meg og flytter opp til skogen. Han kan kunne da like så godt skrevet at han likte å spise sin egen bæsj

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Dette er bare tull, fake profil, ai bilde og ikke noe å henge seg opp i. 

Anonymkode: 6e88c...6e9

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
SPOCA skrev (3 minutter siden):

Noen kvinner finner han muligens tiltrekkende, men virkelig ikke alle.

Jeg kan overhodet ikke forstå hva som er tiltrekkende med fyren. Utseende i seg selv er for meg altfor glatt og polert, ikke noe jeg faller for. ;)

.. men åpenbart noe mange kvinner finner tiltrekkende. Tror du profilteksten hvor han er åpen om at han er barneovergriper teller positivt eller negativt for alle de som er villige?

Skrevet

Ikke min type, men kanskje utseende? I dunno :vetikke:

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

.. men åpenbart noe mange kvinner finner tiltrekkende. Tror du profilteksten hvor han er åpen om at han er barneovergriper teller positivt eller negativt for alle de som er villige?

Gudene vet, kan jo være en del ikke leser profilteksten, men gjør de det sier det jo ganske mye om kvinnene.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker også at dette er en falsk profil, og at det er derfor den ikke tas alvorlig, selv om han innrømmer å være pedofil.

Men som kvinne er jeg helt enig med deg, han virker kjedelig. Førsteinntrykket mitt var uintelligent og iskald, følelsesløs. Og fullstendig oppslukt i eget utseende. Kjedelig fra ende til annen. Finner ikke noe som helst tiltrekkende med det utseendet og poseringen.

Teksten er så frastøtende at jeg antar at ingen datetjenester i Norge ville latt ham få fortsette som medlem. Ikke bare fordi det grenser helt til hva som er ulovlig, men like mye for mannens egen del... hvis det hadde vært en reell person. Men det er det heldigvis ikke. Er det en reell person så håper jeg han har en verge, for med den grenseløsheten og manglende intelligensen tror jeg han trenger det.

Anonymkode: 5ab1a...172

• Nyttig 3
Skrevet

Er 9-10 damer i London enorm suksess?

Jeg tipper de faller for utseendet først og fremst, og så leser de ikke teksten helt, tror det er kødd, eller synes det er noe kult og litt skummelt med arrogante rasshøl.

Men hadde han (om det var en ekte fyr..) hatt et mer ekte bilde hvor han hadde på seg en t-skjorte, smilte sjarmerende og holdt en hundevalp, og skrevet en sympatisk og vittig profiltekst, DA hadde han hatt enorm suksess.

Ikke ta smaken til noen damer for å gjelde et flertall.

Anonymkode: 6709a...ebc

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Naturligvis er ikke dette en ekte profil. Bildet har sin opprinnelse i incel miljøet, teorien var at moral og etikk ikke spiller noen egentlig rolle for kvinner, og påstanden var at de hadde godtatt en pedofil voldtektsmann, dersom han var fysisk tiltrekkende nok. 

Anonymkode: 9f0f9...691

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Så først bare på bilde, men gutten er jo billedskjønn? Helt nydelig. Personligheten hans derimot, utifra profilen, virkelig ikke bra.. Men hvem skriver åpenlyst slikt om seg selv på sin profil, veldig spesielt. 

Anonymkode: 7d8ef...cee

Skrevet
SPOCA skrev (11 minutter siden):

Gudene vet, kan jo være en del ikke leser profilteksten, men gjør de det sier det jo ganske mye om kvinnene.

Hvis du leser de som sjekker ham opp, så refererer de jo stort sett til profilteksten...

"I hope I don't fall in love with you because I don't know how I would explain your criminal behaviour to my mother" etc.

"I can absolve you of your sins tonight ;)"

...

De har åpenbart lest ...

Skrevet

Han der var altfor glatt, ikke noe særpreg og en ganske arrogant tekst... nei der er det ikke mye substans  å hente. Finn en fin mann med litt sjel og karakter - så snakker vi.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er 9-10 damer i London enorm suksess?

Jeg tipper de faller for utseendet først og fremst, og så leser de ikke teksten helt, tror det er kødd, eller synes det er noe kult og litt skummelt med arrogante rasshøl.

Men hadde han (om det var en ekte fyr..) hatt et mer ekte bilde hvor han hadde på seg en t-skjorte, smilte sjarmerende og holdt en hundevalp, og skrevet en sympatisk og vittig profiltekst, DA hadde han hatt enorm suksess.

Ikke ta smaken til noen damer for å gjelde et flertall.

Anonymkode: 6709a...ebc

9-10 damer er vel bare toppen av isfjellet, og det er sjelden at attraktive kvinner skriver først med tilbud om sex slik som det der...

Jeg tror de fleste menn som har prøvd Tinder vil kalle det "enorm suksess".

En mann som den du beskriver hadde nok fått 0 matcher, om du ikke mente samme utseende da / veldig pen.

Skrevet

Hvordan vet du at responsen er ekte? 

Men uansett, det finns både dumme og onde mennekser i verden.

Anonymkode: d7601...815

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
4 minutter siden, Måneskinn said:

Han der var altfor glatt, ikke noe særpreg og en ganske arrogant tekst... nei der er det ikke mye substans  å hente. Finn en fin mann med litt sjel og karakter - så snakker vi.

Det var vel tidenes underdrivelse!

Anonymkode: fc8fb...1df

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du leser de som sjekker ham opp, så refererer de jo stort sett til profilteksten...

"I hope I don't fall in love with you because I don't know how I would explain your criminal behaviour to my mother" etc.

"I can absolve you of your sins tonight ;)"

...

De har åpenbart lest ...

Jeg skrev på generelt grunnlag, og ikke akkurat de kvinnene det vises til her. Ja, de har lest, og det sier i grunn alt om dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...