AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Blir så glad for svar. Anonymkode: ede92...bf3
Snupps66 Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Min datter hadde ingen symptomer Kjæresten henne var fryktelig syk, med skyhøy feber, halsbetennelse, veldig lite krefter, og gikk fra 100% aktiv ungdom, til å krabbe til toalettet. Helt frisk nå.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Jeg hadde kyssesyken i ungdomstida og hadde typisk influensasysmptomer. Anbefaler veldig at d vitamin testes, og at det gis GODE doser med d vitamin hvis nivåene ikke er veldig bra (over 75 nmol). Mye vann (gjerne med sitron), og sunn kost. Mye hvile, også lenge etter symptomfri. Jeg fikk ME i voksen alder, noe som er sett i sammeheng med tidligere gjennomgått kyssesyke. Anbefales ikke, for å si det sånn. Anonymkode: 6c3f5...0b4 1
Gjest Automagisk Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Blir så glad for svar. Anonymkode: ede92...bf3 Helt utslitt..tett vond hals gjorde det nesten umulig å spise noe..influensasymptomer generellt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå