Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #21 Del Skrevet 11. august 2023 Blekkspruter vil etterhvert utvikle seg til en art som vil dominere livet på jorda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 11. august 2023 #22 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du mener at man ikke kan motbevise at Gud eksisterer. Men hvordan kan du si at dinosaurer ikke har eksistert, når det er bevist? Evolusjon? Anonymkode: 48499...d4c Ikke mat trollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #23 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Insekter. Veggedyr, flått, kakerlakker osv, de er jo umulig å bli kvitt... Anonymkode: d2593...abb Brunsneglene Anonymkode: 5e0e6...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #24 Del Skrevet 12. august 2023 cisco1 skrev (18 timer siden): Ikke mat trollet! Er ikke troll, jeg forholder meg til vitenskapen imotsetning til de vitenskapsfiendtlige ateistene. Å rope troll mot alle du er uenige med er dårlig debattskikk, men viser vel at du ikke evnet å debattere å argumentere. Flaut. Anonymkode: 28bba...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #25 Del Skrevet 14. august 2023 Lykkedykker skrev (På 11.8.2023 den 7.17): Hæ? Er dette en kristengreie? Nei, Dvs det finnes nok noen fundamentalister som tror på dette, men de aller aller fleste av oss kristne forholder oss til vitenskapen på samme måte som andre. Anonymkode: 735a9...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #26 Del Skrevet 14. august 2023 Om så lenge så ser jeg for meg at det er to alternativer. Menneskeheten har tatt livet av seg og en ny art vokser frem. Eller så vil menneskeheten kommet så langt at AI og robotikk styrer det daglige, energi og ressurser, mens menneskelig bevissthet er lastet opp i et syntetisk simulert samfunn. Anonymkode: e75f9...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #27 Del Skrevet 20. august 2023 cisco1 skrev (På 11.8.2023 den 15.33): Ikke mat trollet! For så vidt en interessant idé. Mattrollene overtar 😆 Anonymkode: bb865...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #28 Del Skrevet 21. august 2023 Fugler overlever og vil med årene vokse seg større og større og til slutt er vi tilbake til "the reign of the dinosaurs". Alt er en runddans. Anonymkode: 1dbaa...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 21. august 2023 #29 Del Skrevet 21. august 2023 Ærlig talt, dette er ganske åpenbart! Rotter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 28. august 2023 #30 Del Skrevet 28. august 2023 Men har virkelig dinosaurer "dominert" planeten? Og er det mennesket som "dominerer" den nå? Insekter slår oss overlegent når det kommer til både antall og mengde i form av biomasse. For ikke å snakke om andre leddyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 28. august 2023 #31 Del Skrevet 28. august 2023 Skorpioner var blant de første skapninger som tilpasset seg til liv på land, og har overlevd flere masseutryddelser, og utlevd de fleste skapninger som har eksistert sammen med de. Jeg stemmer derfor på de når menneskeheten har utryddet seg selv. 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå