Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei☺️

I September er jeg (i likhet med alle mine kolleger) invitert med på en 2-dagers jobbreise i nabobyen. Det er snakk om Fre-Søn, hvor jeg da vil være borte fra min da 13 mnd gamle «baby» i 2,5 dager. Jeg kjenner jeg sliter skikkelig med avgjørelsen, da jeg hater å være borte fra henne. Hun har aldri vært uten meg i mer enn ett døgn (en gang..). Hun vil være hjemme sammen med pappan sin, som forøvrig er verdens beste pappa. Han tar henne på nettene, og hun har et like godt og nært forhold til han - som meg. Likevel kjenner jeg på at det blir vel lenge, men jeg føler et lite press fra arbeidsgiver og kolleger - også vil jeg jo selvfølgelig være med selv også..

Nei, dette ble masse tanker. Hva har dere gjort? Ok så lenge det er med en trygg omsorgsperson, som pappa er?

Anonymkode: a56f0...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er hjemme med pappaen sin. Hun er hjemme med en likeverdig omsorgsperson. Hun kommer til å ha det kjempefint med han. Det er alltid verre for oss foreldre :) 

Anonymkode: 0cbac...2f1

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker det går kjempefint. Skal selv snart være borte fra min snart 1åring (som skal bli med pappa på hyttetur). Går helt fint dette:)

Anonymkode: e2563...f73

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...