AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Møtte en fyr, kjemien var helt utrolig, han hadde alle de rette egenskapene jeg trengte i livet mitt + vi bare funket så enormt bra. Noen mnd inn i forholdet åpnet han seg og fortalte om problemer (økonomisk og psykisk) og han forstod det hvis jeg ville ut av forholdet av den grunn. Mine følelser ga meg klar beskjed om å holde fast i han uansett, da dette var rett for meg/oss. Han forklarte at han ville ordne alt selv og ville ikke under noen omstendigheter «dra meg ned». Hører med til historien at han vet at jeg har greit med penger og klarer meg veldig fint. Vi prøvde noen mnd etter han åpnet seg - viste seg at han ikke klarte å fortsette forholdet da han hadde dårlig samvittighet, jeg fortjener så mye mer sa han, han ville ikke at jeg skulle leve med en som var ustabil og langt nede - forhåpentligvis ville han klare å komme seg på beina og hvis det var meningen at vi skulle bli ilag så ville vi bli ilag i framtiden (når han hadde blitt mer stabil og fått fikset opp i problemene sine). Han vil ikke at jeg skal «vente på han» men samtidig så er han veldig på at han «elsker meg, oss i framtiden osv» han tenner gnist i håpet om oss. Vi snakker sammen etter bruddet, tonen er god og jeg håper virkelig han klarer å ordne opp i ting for seg selv - og at han finner lykken (med eller uten meg). Han har ikke lånt penger av meg før for noen dager siden, da spurte han om å låne (etter vi gjorde det slutt) etter det så føler jeg egentlig at jeg blir brukt - for no gjør jo han akkurat det han ville unngå mens vi var ilag, eneste forskjell nå er jo at jeg sitter med kjærlighetssorg i tillegg. Jeg klarer ikke «shake» følelsen på at jeg blir brukt eller at han bare syns jeg er «grei å ha» i bakhånd eller noe - syns noe virker rart…. hva tenker dere? Anonymkode: 2a4a3...5c2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Et tips fra meg, aldri lån bort penger til en mann. Jeg gjorde også det til eksen min som utnyttet meg økonomisk og på andre måter i alle år. Du kan ikke fikse han og må bare akseptere hans valg. Har han barn fra før? Anonymkode: 70b9b...e54
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et tips fra meg, aldri lån bort penger til en mann. Jeg gjorde også det til eksen min som utnyttet meg økonomisk og på andre måter i alle år. Du kan ikke fikse han og må bare akseptere hans valg. Har han barn fra før? Anonymkode: 70b9b...e54 Han har ikke barn. ts Anonymkode: 2a4a3...5c2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Vedder på at denne historien er snudd 180 grader. Damen med problemene, gråter litt her og der, synd på meg, og utnytter han økonomisk og emosjonelt. Det er slik det pleier å være. Anonymkode: 2d9db...505 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Selvsagt blir du brukt. Han har aldri vært forelsket i deg. De pengene ser du aldri igjen. Er det mulig å være så korka. Anonymkode: 8290d...68c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Nå ble du akkurat USED and ABUSED! han spiller på samvittigheten din dumma. Er han mann nok og vil fikse livet sitt på riktig vei så gnåler han vel ikke om penger. Hadde dumpet han hvis han ikke klarte å fikse økonomien hans. Og ja det er ikke siste gang han kommer til å spørre om penger. Hadde ikke forventet å få de pengene tilbake for å si det sånn. Anonymkode: bc1e4...dc2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vedder på at denne historien er snudd 180 grader. Damen med problemene, gråter litt her og der, synd på meg, og utnytter han økonomisk og emosjonelt. Det er slik det pleier å være. Anonymkode: 2d9db...505 Så fint da at du bak et tastatur vet alt om folk på potensielt andre siden av landet, som du aldri har møtt og kun kjenner gjennom en overskrift og et innlegg. Herlig! Anonymkode: e62fb...0be
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 Ingen avslutter et forhold de egentlig ønsker å være i. Dessverre, men sånn er det. Hvis man virkelig er forelsket og glad i noen, så ønsker man å være med dem hele tiden. Ikke hør på hva han sier, se på hva han gjør: Han gjorde det slutt med deg. Alt dette tullet med at han ikke vil dra deg ned er bare ord. Du må ikke finne på å låne ham mer penger. Føler virkelig med deg ❤️. Anonymkode: f6472...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 Du lånte han virkelig ikke penger? Anonymkode: 93684...b1e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Skrevet 11. august 2023 Tror ikke han har brukt deg, annet enn når han lånte penger etter det ble slutt. Sa du virkelig ja til det? Det er mange kjempefrekt og bare upassende av han? Men jeg tror ikke han snakker sant og kanskje sier mye tullball for at du ikke skal bli såret. Han har nok ikke de riktige følelsene når han velger å gå og bruker fort bare det at han har det dårlig som en unnskyldning. Anonymkode: 68c63...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå