AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Altså kler av seg bh, puppene fremme. I truse også. Han er litt annerledes, oppfører seg ikke som 15, men fortsatt.. synes dette er rart. Jeg er hans søster på 21 som ikke bor hjemme lenger Anonymkode: 72891...044
aerox Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Er nok normalt for noen, og rart for andre😅 23 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Mora mi gjør det enda når en skal bade el.l og jeg er over 40... (Ikke at jeg bor hjemme, at det er noe som skjer ofte el.l men alle familier har ulike vaner på slikt) Anonymkode: adf2e...4cc 11
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Det hender, ja! Han bryr seg ikke, ikke jeg heller. Jeg sprader ikke rundt. Men om han kommer inn på badet for å hente noe, mens jeg skifter, så gjør ingen av oss noe ut av det. Han bryr seg ikke om jeg kommer inn, når han dusjer heller. Men jeg lar det vær. Anonymkode: 3835d...d1b 11
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Hvis han har problemer med det så er det "rart". Ellers syns jeg det er fint å kunne være naturlig i familien. Hvor vanlig det er, aner jeg ikke, men vil tro det er nokså vanlig. Anonymkode: aa665...2ee 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Foran sønnen, demonstrativt... nei. Men sånn litt diskré... vi skal ut å bade, lite privatliv, vi klær om her på stranda, så diskré som mulig... normalt. Anonymkode: a91e4...c10 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 Har null problemer med å kle av meg i mitt eget hus. Men eldste er 13 og bryr seg stort sett ikke. Hvis jeg er helt naken kan han reagere med å snu seg, hvis han kommer inn på badet eller hvis jeg tilfeldigvis går forbi når han er i gangen. Har jeg på truse så har han ingen problemer med å feks gi meg en nattaklem selv om jeg ikke har noe på overkroppen. Av og til er det "krise" likevel. Han styrer deg selv, men jeg kommer ikke til å moderere meg eller lage et nummer av det hverken den ene eller andre veien. Jeg kommer aldri til å behandle normal nakenhet som noe annet enn akkurat det; normal og naturlig nakenhet. Kropp trenger ikke å sexualiseres bare fordi det er kropp, og det er derfor null problem at han ser mora si naken. Ser liksom ikke hva problemet er? Anonymkode: 78017...380 21 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 Hos oss var vi fire som måtte dele på ett bad da jeg og søster bodde hjemme. Normalt at en dusja, en satt på do og en annen pussa tenner samtidig, så helt normalt for oss å se foreldrene våre lettkledde/nakne. Ingen brydde seg, og det gjør vi fortsatt ikke.. Vi er i tidlig 30-årene np. Anonymkode: 7f2a0...541 9 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 Her i hus har vi gått mye nakne i alle år. Barna, mannen min og jeg. Så for oss er det ikke rart. Min sønn er 17. Han ser meg naken hver dag, og jeg ser han naken hver dag. Min datter er 21, akkurat det samme med henne. Vi har alltid hatt det sånn. Men har full forståelse for at ikke andre har det sånn. Vi er også veldig åpne om sex og onani. Men det er irrelevant. Anonymkode: 9f6c3...3df 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 Herre! Og her ble jeg meldt til barnevernet fordi datteren min fortalte i barnehagen at hun hadde sett meg i underbuksen. Uansett. Nakenhet er selvsagt en naturlig ting, men jeg tenker at man skal skåne så mye som mulig spesielt etter en viss alder. Ikke bare av de åpenbare grunnene, men også for å lære om retten til privatliv og grenser. Anonymkode: 16c23...590 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her i hus har vi gått mye nakne i alle år. Barna, mannen min og jeg. Så for oss er det ikke rart. Min sønn er 17. Han ser meg naken hver dag, og jeg ser han naken hver dag. Min datter er 21, akkurat det samme med henne. Vi har alltid hatt det sånn. Men har full forståelse for at ikke andre har det sånn. Vi er også veldig åpne om sex og onani. Men det er irrelevant. Anonymkode: 9f6c3...3df Din datter og far ser også hverandre nakne hver dag? Anonymkode: 5e324...b56 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Hvis ingen av dem har et problem med det hvorfor har du? Dette er strengt tatt ikke din sak. Anonymkode: 4bc29...20b 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #14 Skrevet 10. august 2023 Jeg har jo kledde meg og måtte hente noe i et annet rom, ungdommen her bryr seg lite ( gutter) samme med søstrene. Jeg står liksom ikke midt i stua og begynner og ta av meg. For noen er nakenhet en helt naturlig ting. Hadde dem utrykket eller virket brydd hadde jeg jo tatt hensyn. Men som oftes er det at jeg må hente noen klær på rommet fordi jeg glemte det på vei inn på badet samme gjør dem, og søstrene. Dem virker ikke til og bry seg noen av dem. Anonymkode: a114a...df8 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #15 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her i hus har vi gått mye nakne i alle år. Barna, mannen min og jeg. Så for oss er det ikke rart. Min sønn er 17. Han ser meg naken hver dag, og jeg ser han naken hver dag. Min datter er 21, akkurat det samme med henne. Vi har alltid hatt det sånn. Men har full forståelse for at ikke andre har det sånn. Vi er også veldig åpne om sex og onani. Men det er irrelevant. Anonymkode: 9f6c3...3df I hvilke situasjoner er det naturlig at ditt barn på 17år ser deg naken hver dag, og omvendt? Anonymkode: 5aacb...0c9 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #16 Skrevet 10. august 2023 For meg og min familie er ikke dette naturlig, da både jeg og barna ser på vår kropp som privat. Barna har selv ønsket privatliv på badet og i andre settinger som man normalt er naken, når de har kommet i 8års alderen. Og det er slik for oss voksne også, uten at det er noe jeg har tenkt mye over. Er glad barna setter egne grenser når det gjelder deres kropp. Anonymkode: 5aacb...0c9 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #17 Skrevet 10. august 2023 Sønnen har jo sett alt sammen minst en gang før, så hva er problemet liksom? Anonymkode: 9ba11...a04 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #18 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I hvilke situasjoner er det naturlig at ditt barn på 17år ser deg naken hver dag, og omvendt? Anonymkode: 5aacb...0c9 Til og fra bad f.eks. her i huset sover de fleste nakne. Umulig å unngå at man treffer en naken en gang i blant, på vei til do om natta, på vei fra dusj til soverom osv. Helt normalt her. Ingen som bryr seg, og hvorfor i all verden skulle man det? Vi er da i samme familie alle sammen... Anonymkode: b6e24...f56 5 5
Rotemor Skrevet 10. august 2023 #19 Skrevet 10. august 2023 Vi oppfører oss naturlig. Hvis det innebærer at andre ser en truse eller en pupp så går det veldig fint. 4
Rotemor Skrevet 10. august 2023 #20 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herre! Og her ble jeg meldt til barnevernet fordi datteren min fortalte i barnehagen at hun hadde sett meg i underbuksen. Uansett. Nakenhet er selvsagt en naturlig ting, men jeg tenker at man skal skåne så mye som mulig spesielt etter en viss alder. Ikke bare av de åpenbare grunnene, men også for å lære om retten til privatliv og grenser. Anonymkode: 16c23...590 Nei, det ble du ikke. 13 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå