Gjest Diddlina Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Skulle ta ut litt penger i ettermiddag... Trykker rett kode og hvor mye penger jeg skal ha ut, også forsvinner kortet inn i minibanken Hva kan grunnen være? *irritert*
Grace Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Det kan være flere forskjellige grunner til at dette skjer. Det kan være at kortet ditt er feilaktig sperret, det kanvære utgått. Eller som det stort sett er, så er det feil på minibanken og den klarte ikke å levere ut kortet ditt fordi den gikk i restart. Det siste er nok mest sannsynlig men ta kontakt med banken din i morgen så hjelper de deg å få igjen kortet
BygdeTrollet Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Et annet tilfelle kan faktisk også være at minibank-kortet ditt er bulkete/knekt... Er enkelt og putte dette inn - men det hender at det "låser" seg noen ganger hvis du skjønner hva jeg mener? Mulig jeg var LITT dårlig i min formulering der!
Malama Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Eller det kan være avmagnetisert. Det fikk en kollega som svar fra banken om hvorfor hennes ble slukt. Derfor kunne hun ikke bare få det igjen heller, hun må få nytt.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Skulle ta ut litt penger i ettermiddag... Trykker rett kode og hvor mye penger jeg skal ha ut, også forsvinner kortet inn i minibanken Hva kan grunnen være? *irritert* ← Det er trolig eten teknisk feil på minibanken eller noe galt med kortet (ujevnt/bulkete). Begge tilfellene kan forårsake at minibanken kan få problemer med å levere kortet tilbake. Dersom du fikk tastet PIN og beløp er kortet ikke sperret. Det kan heller ikke være avmagnetisert, for da hadde du ikke fått OK PIN da heller. Du burde ha fått en kvittering som sa at kortet var slukt. Banken skal kunne fortelle deg hvorfor kortet er sluk ut ifra en kode som står på kvitteringen.
Meaty Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Pleier alltid å ta ut i butikken jeg....da slipper man å være nervøs for dette scenariet (selvom det kan være litt flaut hvis man ikke har dekning el. l...) Endret 22. januar 2006 av Meaty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå