Gå til innhold

Mannen er sterilisert, likevel dagdrømmer jeg om enda en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vårt tredje barn i fjor. Mannen steriliserte seg rett etter fødsel da han ikke vil ha flere. Jeg har alltid ville hatt mange barn, og dagdrømmer og håper at steriliseringen ikke satt og at jeg skal bli gravid. Flere i samme båt? Og er jeg helt tullete?

Anonymkode: d2495...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og er jeg helt tullete?

Anonymkode: d2495...562

🙄

Anonymkode: 9b4ea...3f1

Skrevet

Det er vel ingenting i veien med å dagdrømme? Det er noe helt spesielt å gå med en nytt liv i magen, den første tiden med en nyfødt, den spennende følelsen av å bli kjent med et nytt liv.

Jeg gjør også det. Så er vi realistiske, ikke sant? Vi ønsker å følge opp barna våre, være til stede og mestre den allerede store oppgaven vi har foran oss. Samfunnet er vanskelig lagt opp til for mange barn! 

Så vet vi også at en eventuelt ny graviditet og baby blir til en ny trassalder, det koster 1,5 millioner kroner og krever både tid og energi. Som du heller skal bruke på de barna du allerede har ❤️

Da mannen min steriliserte seg, dagdrømte jeg om det samme. Enda kan jeg gjøre det, det er 15 år siden nå… 

Anonymkode: 93833...162

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er vel ingenting i veien med å dagdrømme? Det er noe helt spesielt å gå med en nytt liv i magen, den første tiden med en nyfødt, den spennende følelsen av å bli kjent med et nytt liv.

Jeg gjør også det. Så er vi realistiske, ikke sant? Vi ønsker å følge opp barna våre, være til stede og mestre den allerede store oppgaven vi har foran oss. Samfunnet er vanskelig lagt opp til for mange barn! 

Så vet vi også at en eventuelt ny graviditet og baby blir til en ny trassalder, det koster 1,5 millioner kroner og krever både tid og energi. Som du heller skal bruke på de barna du allerede har ❤️

Da mannen min steriliserte seg, dagdrømte jeg om det samme. Enda kan jeg gjøre det, det er 15 år siden nå… 

Anonymkode: 93833...162

Enig ☺️ Vi kvinner kommer alltid til å ha en viss babyfeber, det er naturlige instinkter pga eggløsning, hormoner osv. 

Men så er man realistisk og tenker på det store ansvaret det også innebærer 😁 

Anonymkode: 02af1...895

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig ☺️ Vi kvinner kommer alltid til å ha en viss babyfeber, det er naturlige instinkter pga eggløsning, hormoner osv. 

Men så er man realistisk og tenker på det store ansvaret det også innebærer 😁 

Anonymkode: 02af1...895

Jeg fikk nr tre for 9 mnd siden. Kvinne. SÅ FERDIG! Selv om jeg har verdens fineste og lite krevende barn, fine graviditeter og fødsler

Anonymkode: 4aa48...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...