Vilde78 Skrevet 20. september 2023 #61 Del Skrevet 20. september 2023 Jullemy skrev (22 timer siden): Hei @Vilde78 Hvordan hår det med deg om dagen? Det nærmer seg kanskje ny ultralyd snart? Håper alt står bra til med deg og den lille☺️ Hei! Her går det veldig bra. Jeg er fortsatt i halvt sjokk over at det ser ut til å skje for oss. Ultralyd 12 uker den 3.oktober. hatt to allerede, den siste privat 8+5 etter at jeg spottet rosa og ble redd. Men alt så helt perfekt ut ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 21. september 2023 #62 Del Skrevet 21. september 2023 Vilde78 skrev (16 timer siden): Hei! Her går det veldig bra. Jeg er fortsatt i halvt sjokk over at det ser ut til å skje for oss. Ultralyd 12 uker den 3.oktober. hatt to allerede, den siste privat 8+5 etter at jeg spottet rosa og ble redd. Men alt så helt perfekt ut ❤️ Så fantastisk å høre at alt ser perfekt ut☺️ Godt du fikk sjekket ut spottingen. Hvis jeg lykkes ved neste forsøk kommer jeg til å kjøre privat ul. ved hver minste lille ting, bare for å være på den sikre siden😅 Tenk at du et under to uker fra den magiske uke 12☺️🤩 Så langt har jeg aldri kommet, men ser for meg det som en stor milepæl på IVF-reisen. Ønsker deg en riktig god tid frem til neste ultralyd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 21. september 2023 #63 Del Skrevet 21. september 2023 Jullemy skrev (2 timer siden): Så fantastisk å høre at alt ser perfekt ut☺️ Godt du fikk sjekket ut spottingen. Hvis jeg lykkes ved neste forsøk kommer jeg til å kjøre privat ul. ved hver minste lille ting, bare for å være på den sikre siden😅 Tenk at du et under to uker fra den magiske uke 12☺️🤩 Så langt har jeg aldri kommet, men ser for meg det som en stor milepæl på IVF-reisen. Ønsker deg en riktig god tid frem til neste ultralyd🥰 Jeg krysser alt jeg har for deg igjen dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #64 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 21.42): Jeg fødte to sunne, friske, normale barn i 40-årene. Var gravid totalt 6 ganger (i 40-årene). Naturlig. Så man vet aldri. Anonymkode: d6b5c...e8c Takk for at du deler, gir litt håp. Hvor gammel var du da du fikk ditt siste barn? Jeg er 42 nå, og vært gravid 5 ganger siden januar 2022. Tre kjemiske nå i år bare. Gir opp snart. Anonymkode: 394fd...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #65 Del Skrevet 21. september 2023 Min erfaring : Jeg hadde ett barn fra ung alder, og fikk beskjed av gynekolog når jeg var 28 år, om at om jeg ville ha flere barn, så hadde jeg hastverk, jeg ville få store vansker med å bli gravid, og om jeg ble gravid, så ville faren for å miste være veldig stor, pga mange store myomer .Dette var når jeg var 28 år gammel. 43 år gammel når jeg da tenkte at dette ikke var mulig for meg lenger, ble jeg naturlig gravid. to egg hadde festet seg. Mistet ene i uke 12, ble innlagt 2 ganger senere i sv med store blødninger der jeg trodde det skulle gå ille. Men det gikk bra, og naturlig fødsel gikk fint, til tross for store myomer, og fikk verdens beste lille tulle som var (er) frisk og rask, på termin 44 år gammel, tulla er nå 3 klassing Har i ettertid måttet fjerne livmor pga myomene Anonymkode: 8dd51...08b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #66 Del Skrevet 21. september 2023 Er nå 4 mnd på vei med nr 2 i en alder av 41. Første barnet fikk jeg da jeg var 37. Begge gangene ble jeg gravid på første forsøk, men opplevde også SA begge gangene før jeg startet på Albyl E. Har tatt NIPT nå og alt ser veldig bra ut. Anonymkode: c7769...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 21. september 2023 #67 Del Skrevet 21. september 2023 jenta1983 skrev (På 16.9.2023 den 19.25): Hei, jeg skal ha mitt 7 innsett til torsdag til uka, 2 med donoregg. Startet med albyl e, prednisolon og cyclogest i dag i tillegg til progynova fra før av. Dette blir noen tøffe dager fremover ❤️ Hvordan gikk det med deg i dag?🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 21. september 2023 #68 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nå 4 mnd på vei med nr 2 i en alder av 41. Første barnet fikk jeg da jeg var 37. Begge gangene ble jeg gravid på første forsøk, men opplevde også SA begge gangene før jeg startet på Albyl E. Har tatt NIPT nå og alt ser veldig bra ut. Anonymkode: c7769...c44 Tusen takk for at du bidrar til å holde motet mitt oppe ved å dele din erfaring☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 21. september 2023 #69 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring : Jeg hadde ett barn fra ung alder, og fikk beskjed av gynekolog når jeg var 28 år, om at om jeg ville ha flere barn, så hadde jeg hastverk, jeg ville få store vansker med å bli gravid, og om jeg ble gravid, så ville faren for å miste være veldig stor, pga mange store myomer .Dette var når jeg var 28 år gammel. 43 år gammel når jeg da tenkte at dette ikke var mulig for meg lenger, ble jeg naturlig gravid. to egg hadde festet seg. Mistet ene i uke 12, ble innlagt 2 ganger senere i sv med store blødninger der jeg trodde det skulle gå ille. Men det gikk bra, og naturlig fødsel gikk fint, til tross for store myomer, og fikk verdens beste lille tulle som var (er) frisk og rask, på termin 44 år gammel, tulla er nå 3 klassing Har i ettertid måttet fjerne livmor pga myomene Anonymkode: 8dd51...08b Takk for at du delte din erfaring☺️ Det viser at det fortsatt er håp for oss som er prøvere i denne tråden🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 22. september 2023 #70 Del Skrevet 22. september 2023 Jullemy skrev (13 timer siden): Hvordan gikk det med deg i dag?🥰 Hei 🥰 joda ble innsett i går, men mistet alt håpet når embryologen sa det var 50 % sjanse for donoreggene mine. Har mistet alt håp nå og vurderer bare kutte ut medisinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 24. september 2023 #71 Del Skrevet 24. september 2023 jenta1983 skrev (På 22.9.2023 den 10.56): Hei 🥰 joda ble innsett i går, men mistet alt håpet når embryologen sa det var 50 % sjanse for donoreggene mine. Har mistet alt håp nå og vurderer bare kutte ut medisinene Håper for all del du ikke har kuttet ut medisinene🙏 50% sjanse er vel bra? Ligger det ikke rundt 30% på IVF med egne egg? Jeg er litt usikker… Krysser alt jeg har for at det er din tur nå🤞🥰og håper ventetiden ikke blir alt for laaang🙏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #72 Del Skrevet 24. september 2023 jenta1983 skrev (På 22.9.2023 den 10.56): Hei 🥰 joda ble innsett i går, men mistet alt håpet når embryologen sa det var 50 % sjanse for donoreggene mine. Har mistet alt håp nå og vurderer bare kutte ut medisinene 50% er mye bedre enn normalt! Ikke slutt på medisinene! 🤞❤️ Anonymkode: 981d0...81e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 24. september 2023 #73 Del Skrevet 24. september 2023 Jullemy skrev (18 minutter siden): Håper for all del du ikke har kuttet ut medisinene🙏 50% sjanse er vel bra? Ligger det ikke rundt 30% på IVF med egne egg? Jeg er litt usikker… Krysser alt jeg har for at det er din tur nå🤞🥰og håper ventetiden ikke blir alt for laaang🙏 Embryologen sa at ved hvert fryseforsøk så var det 50 % sjanse i følge statistikk, litt høyere % ved eggdonasjon. Blir helt koko av medisinene, går på 9 piller om dagen, 3 progynova, 2 stk albyl e, 2 stk prednisolon og 2 stk cyclogest. I går strammet bhen så ille at jeg måtte ta den av. I dag hadde jeg blodtrykksfall. Hadde tilfeldigvis blodtrykksapparatet til håndleddet jeg kjøpte i fjor og blodtrykket var 177/111. Jeg har i mange år slitt med lavt blodtrykk. Rundt 90/60, så ble litt skremt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 24. september 2023 #74 Del Skrevet 24. september 2023 Vilde78 skrev (På 20.9.2023 den 22.18): Hei! Her går det veldig bra. Jeg er fortsatt i halvt sjokk over at det ser ut til å skje for oss. Ultralyd 12 uker den 3.oktober. hatt to allerede, den siste privat 8+5 etter at jeg spottet rosa og ble redd. Men alt så helt perfekt ut ❤️ Er så glad på deres vegne ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #75 Del Skrevet 25. september 2023 jenta1983 skrev (15 timer siden): Embryologen sa at ved hvert fryseforsøk så var det 50 % sjanse i følge statistikk, litt høyere % ved eggdonasjon. Blir helt koko av medisinene, går på 9 piller om dagen, 3 progynova, 2 stk albyl e, 2 stk prednisolon og 2 stk cyclogest. I går strammet bhen så ille at jeg måtte ta den av. I dag hadde jeg blodtrykksfall. Hadde tilfeldigvis blodtrykksapparatet til håndleddet jeg kjøpte i fjor og blodtrykket var 177/111. Jeg har i mange år slitt med lavt blodtrykk. Rundt 90/60, så ble litt skremt ❤️ Har du kun brukt IVF, ikke blitt naturlig gravid? Spør bare fordi jeg blir så stresset når jeg leser om andre rundt 40 som bruker IVF siden vi ikke skal bruke det men prøve selv. Får litt inntrykk på forum av at alle over 40 må bruke IVF, at sjansene er nærmest mikroskoptiske om man ikke går den veien. Stemmer det? Anonymkode: 394fd...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 25. september 2023 #76 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du kun brukt IVF, ikke blitt naturlig gravid? Spør bare fordi jeg blir så stresset når jeg leser om andre rundt 40 som bruker IVF siden vi ikke skal bruke det men prøve selv. Får litt inntrykk på forum av at alle over 40 må bruke IVF, at sjansene er nærmest mikroskoptiske om man ikke går den veien. Stemmer det? Anonymkode: 394fd...619 Har kun brukt ivf i 3 år pga tette eggledere. Nå er jeg på 2 innsett med eggdonasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #77 Del Skrevet 25. september 2023 jenta1983 skrev (3 minutter siden): Har kun brukt ivf i 3 år pga tette eggledere. Nå er jeg på 2 innsett med eggdonasjon Ok, skjønner. Håper det lykkes for dere. Hvorfor eggdonasjon? Anonymkode: 394fd...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 25. september 2023 #78 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ok, skjønner. Håper det lykkes for dere. Hvorfor eggdonasjon? Anonymkode: 394fd...619 Takk for det eggene mine er for dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #79 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 20.03): Jeg er 42, blir 43 neste år. Har prøvd i ca ti måneder. Er det egentlig bare å gi opp? Er det slik at sjansene blir mindre og mindre for hver mnd man ikke lykkes, altså uavhengig av alder men kanskje ekstra for oss over 40? Anonymkode: 394fd...619 Du får færre og færre egg for hver eggløsning / menstruasjon. Når det er tomt er det overgangsaldren som kommer. Har du sjekket hos gynekolog at du har egg? Anonymkode: 9f37d...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #80 Del Skrevet 25. september 2023 jenta1983 skrev (1 time siden): Takk for det eggene mine er for dårlig Men hvordan kan de vite at de er for dårlige? De har vel ikke testet alle. Du er jo "bare" 40. Anonymkode: 394fd...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå