AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Har vært enslig lenge. Fornøyd med det. Ser heller ikke på menn eller er på noen apper. Så skjedde deg. Jeg så en mann i et badeland som også la merke til meg. Denne gjensidigheten har jeg ikke opplevd på så mange år. Det var som om blikkene våre sa: «Jeg ser deg». «Jeg ser deg og». Jeg var der med barna mine. Han også. Men jeg ser han nok aldri igjen. Eller er der noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 5adf9...efc 1
Nettinettet Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har vært enslig lenge. Fornøyd med det. Ser heller ikke på menn eller er på noen apper. Så skjedde deg. Jeg så en mann i et badeland som også la merke til meg. Denne gjensidigheten har jeg ikke opplevd på så mange år. Det var som om blikkene våre sa: «Jeg ser deg». «Jeg ser deg og». Jeg var der med barna mine. Han også. Men jeg ser han nok aldri igjen. Eller er der noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 5adf9...efc Legg det ut på tik Tok de har en egen greie for å finne menn til kvinner og skape gjenforeninger Eller fortsett å gå på det badelandet sånn hver 14 dag just in case 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Eldre kvinner er seriøst null verdt i dagens smr Anonymkode: 8d16a...24d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har vært enslig lenge. Fornøyd med det. Ser heller ikke på menn eller er på noen apper. Så skjedde deg. Jeg så en mann i et badeland som også la merke til meg. Denne gjensidigheten har jeg ikke opplevd på så mange år. Det var som om blikkene våre sa: «Jeg ser deg». «Jeg ser deg og». Jeg var der med barna mine. Han også. Men jeg ser han nok aldri igjen. Eller er der noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 5adf9...efc Legg det ut i grupper😉 Kanskje han leser! Med forbehold at han er singel🙉 Anonymkode: 23d4e...497 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå