Gå til innhold

Så han, men ser han nok aldri igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært enslig lenge. Fornøyd med det. Ser heller ikke på menn eller er på noen apper. Så skjedde deg. Jeg så en mann i et badeland som også la merke til meg. Denne gjensidigheten har jeg ikke opplevd på så mange år. Det var som om blikkene våre sa: «Jeg ser deg». «Jeg ser deg og». Jeg var der med barna mine. Han også. Men jeg ser han nok aldri igjen. Eller er der noe jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 5adf9...efc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har vært enslig lenge. Fornøyd med det. Ser heller ikke på menn eller er på noen apper. Så skjedde deg. Jeg så en mann i et badeland som også la merke til meg. Denne gjensidigheten har jeg ikke opplevd på så mange år. Det var som om blikkene våre sa: «Jeg ser deg». «Jeg ser deg og». Jeg var der med barna mine. Han også. Men jeg ser han nok aldri igjen. Eller er der noe jeg kan gjøre? 

Legg det ut på tik Tok de har en egen greie for å finne menn til kvinner og skape gjenforeninger :)  Eller fortsett å gå på det badelandet sånn hver 14 dag just in case :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Eldre kvinner er seriøst null verdt i dagens smr

Anonymkode: 8d16a...24d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Legg det ut i grupper😉 Kanskje han leser! Med forbehold at han er singel🙉

Anonymkode: 23d4e...497

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...