Gå til innhold

Vintersko på salg til jenteungen på 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vintersko til jenteungen på 2, da det er salg! Burde jeg kjøpe 21 som hun bruker nå, eller gå opp?

Anonymkode: ac811...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal kjøpe vintersko til jenteungen på 2, da det er salg! Burde jeg kjøpe 21 som hun bruker nå, eller gå opp?

Anonymkode: ac811...7ff

Hvor mye voksetillegg har hun i str 21 nå?

Anonymkode: 19066...90c

Skrevet

Jeg har generelt sett kjøpt 2 str større i vintersko til barna enn det de hadde sommeren før. De trengte plass til å vokse, og de trengte plass til litt tykkere sokker.

Men mine var ganske forutsigbare i skostørrelse når de var i barnehagealder. Så det var lett å kjøpe sko utenom sesong.

Anonymkode: fafd2...073

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har generelt sett kjøpt 2 str større i vintersko til barna enn det de hadde sommeren før. De trengte plass til å vokse, og de trengte plass til litt tykkere sokker.

Men mine var ganske forutsigbare i skostørrelse når de var i barnehagealder. Så det var lett å kjøpe sko utenom sesong.

Anonymkode: fafd2...073

Min bruker nå str 22 med 1,5 voksetillegg, skulle jeg kjøpt str 24 ville det ha blitt ALT for stort for en som pr nå er 16 måneder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min bruker nå str 22 med 1,5 voksetillegg, skulle jeg kjøpt str 24 ville det ha blitt ALT for stort for en som pr nå er 16 måneder. 

Mulig det fungerer om du har mindre voksetillegg og barna er eldre, de minste snubler mye lettere i for store sko. 

Vintersko bør dessuten være såpass godt isolert at det holder med tynne ullsokker, da får man en mer riktig størrelse på skoen.

• Nyttig 1
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...