AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg har trent av/på i et par år. En del skader. Jeg har stort sett holdt meg til fullkroppsprogram, men nå tenker å dele opp, fordi jeg synes det blir litt mange øvelser å gjøre hver gang . Jeg tenkte å trene annenhver dag, og ha det slik dag 1: markløft, skulderpress, leg extensions, nedtrekk, biceps curls, mage dag 2: markløft, brystpress, bulgarsk utfall, sittende roing, triceps, mage Jeg er veldig glad i markløft, så den har jeg lyst å gjøre hver gang, men kan variere litt tung/ lett osv. Jeg kan ikke trene benkpress pga vond skulder, og jeg kan ikke trene pull ups pga tennisalbue. Men disse øvelsene har jeg funnet ut går bra. Jeg trener med ca 5-10 reps, 4 sett. Anonymkode: 276d7...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 Ser greit ut, men trekkøvelsene kommer sent i hver økt. Du kan vurdere å bytte plass på trekk og press på den ene økta. Du mangler også en øvelse for hamstring der bevegelsen skjer i kneleddet. Du kan vurdere å legge inn en økt 3 som varierer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Sandum.PT skrev (51 minutter siden): Ser greit ut, men trekkøvelsene kommer sent i hver økt. Du kan vurdere å bytte plass på trekk og press på den ene økta. Du mangler også en øvelse for hamstring der bevegelsen skjer i kneleddet. Du kan vurdere å legge inn en økt 3 som varierer litt Takk for tips ! Hvilken øvelse ville du anbefalt? 😊 Anonymkode: b129d...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for tips ! Hvilken øvelse ville du anbefalt? 😊 Anonymkode: b129d...756 Sittende eller liggende hamstringcurl er helt kurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 Sandum.PT skrev (1 time siden): Sittende eller liggende hamstringcurl er helt kurant Da kan jeg kanskje kjøre leg extensions og hamstringcurl etter hverandre på samme økt? Anonymkode: b129d...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da kan jeg kanskje kjøre leg extensions og hamstringcurl etter hverandre på samme økt? Anonymkode: b129d...756 Ja det går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå