AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Hei! Har tatt 7 dager med provera nå, og har glemt å ta i dag når jeg egentlig skulle ta den kl. 8 i dag tidlig.. skal videre ta letrozol på syklusdag 4-8 når mensen kommer. Kan jeg ta bare 7 dager med provera, eller bør jeg ta de ti dagene som står på resepten? Er det evt. for sent å ta proveraen nå? Har i tillegg klart å regne feil ser jeg nå, slik at jeg (alene) mest sannsynlig er ute på reise når jeg har eggløsning dersom jeg tar alle ti dagene med provera.. men vet ikke om jeg ikke tørr å ta alle dagene heller i tilfelle det skal være en utløsende faktor for at jeg ikke blir gravid.. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: dcfde...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 Ville hoppet over den du glemte i dag og tatt igjen i morgen tidlig.. Jeg ville tatt dem som forskrevet, men det er opp til deg.. Er du vekkreist alene når du har eggløsning så blir du jo ikke gravid denne syklusen uansett kansje.. Anonymkode: cab4f...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg hadde nok tatt de som forskrevet. Å når du regner deg frem til når du evt får eggløsning har du da tatt Letrozol før, og vet du hvordan din kropp reagerer på Letrozolen, og hva som er riktig dose for deg? Hvis dette er første runde med Letrozol er det litt vanskelig å vite når du vil få eggløsning. Det kan være for lav dose i første omgang da man ofte begynner med lav dose for så å justere opp til din kropp reagerer på den. Min første runde med Letrozol ga ingen eggløsning da dosen var for lav. Etter oppjustert dose fikk jeg El på CD 15-21, så det kunne være litt variasjon på det. Hvis det er første runde så må du ha masse lykke til, håper det fungerer for deg snart! Anonymkode: 7eb43...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå