AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Jeg har Nordic vpn. Jeg har det stilt inn på Norge, men jeg får ikke tilgang til alle tv-seriene jeg vil se på når jeg har den på. I disse dager ser jeg på Gossip Girl på Netflix, men jeg finner serien bare når jeg har skrudd av vpn. Jeg har også sjekket at IP-adressen jeg bruker med vpn er i Norge. Hvorfor skjer dette? 🤔 Jeg hadde skjønt om filmer og serier som ble tilbudt ikke var det samme om jeg bruke en IP-addresse i et annet land, men jeg bruker en norsk IP. Anonymkode: fd7c7...727
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har Nordic vpn. Jeg har det stilt inn på Norge, men jeg får ikke tilgang til alle tv-seriene jeg vil se på når jeg har den på. I disse dager ser jeg på Gossip Girl på Netflix, men jeg finner serien bare når jeg har skrudd av vpn. Jeg har også sjekket at IP-adressen jeg bruker med vpn er i Norge. Hvorfor skjer dette? 🤔 Jeg hadde skjønt om filmer og serier som ble tilbudt ikke var det samme om jeg bruke en IP-addresse i et annet land, men jeg bruker en norsk IP. Anonymkode: fd7c7...727 Netflix blokkerer ipadresser som vpn tjenester bruker. Det kan være derfor. Anonymkode: 5b231...143 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Netflix blokkerer ipadresser som vpn tjenester bruker. Det kan være derfor. Anonymkode: 5b231...143 Det kan være, men burde ikke alt være blokkert da? Jeg har fremdeles tilgang til mye. Anonymkode: fd7c7...727
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan være, men burde ikke alt være blokkert da? Jeg har fremdeles tilgang til mye. Anonymkode: fd7c7...727 Joda, men de klarer jo ikke å ta alle. Det er mange vpn tjenester der ute, som alle bruker forskjellige servere med forskjellige ip adresser. Det tar tid. Anonymkode: 5b231...143
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #5 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 19.18): Det kan være, men burde ikke alt være blokkert da? Jeg har fremdeles tilgang til mye. Anonymkode: fd7c7...727 Leste et sted at de blokkerer alt unntatt det innholdet som er tilgjengelig i alle land. Anonymkode: 7b9bb...acf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå