Gå til innhold

Vpn endrer Netflix tilbudet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Nordic vpn. Jeg har det stilt inn på Norge, men jeg får ikke tilgang til alle tv-seriene jeg vil se på når jeg har den på. I disse dager ser jeg på Gossip Girl på Netflix, men jeg finner serien bare når jeg har skrudd av vpn. Jeg har også sjekket at IP-adressen jeg bruker med vpn er i Norge. 
Hvorfor skjer dette? 🤔  Jeg hadde skjønt om filmer og serier som ble tilbudt ikke var det samme om jeg bruke en IP-addresse i et annet land, men jeg bruker en norsk IP. 

Anonymkode: fd7c7...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har Nordic vpn. Jeg har det stilt inn på Norge, men jeg får ikke tilgang til alle tv-seriene jeg vil se på når jeg har den på. I disse dager ser jeg på Gossip Girl på Netflix, men jeg finner serien bare når jeg har skrudd av vpn. Jeg har også sjekket at IP-adressen jeg bruker med vpn er i Norge. 
Hvorfor skjer dette? 🤔  Jeg hadde skjønt om filmer og serier som ble tilbudt ikke var det samme om jeg bruke en IP-addresse i et annet land, men jeg bruker en norsk IP. 

Netflix blokkerer ipadresser som vpn tjenester bruker. Det kan være derfor.

Anonymkode: 5b231...143

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Netflix blokkerer ipadresser som vpn tjenester bruker. Det kan være derfor.

Det kan være, men burde ikke alt være blokkert da? Jeg har fremdeles tilgang til mye. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kan være, men burde ikke alt være blokkert da? Jeg har fremdeles tilgang til mye. 

Joda, men de klarer jo ikke å ta alle. Det er mange vpn tjenester der ute, som alle bruker forskjellige servere med forskjellige ip adresser.

Det tar tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 19.18):

Leste et sted at de blokkerer alt unntatt det innholdet som er tilgjengelig i alle land.

Anonymkode: 7b9bb...acf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...