Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger skole PC til VG1, rekker ikke bestille nå og masse sånt tull.

Kan ikke bruke linux, chromebook eller nettbrett. Man trenger ikke noe mer enn standard PC står det. Og de to modellene som er skole PC man kunne ha bestilt er Notebook ThinkPad E14 Gen 4 AMD R3 16 GB, 14´´ FHD. 

Kan jeg kjøpe hva som helst av de billige på elkjøp da? Hva er chromebook og linux?

Anonymkode: 3665e...6f2

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger skole PC til VG1, rekker ikke bestille nå og masse sånt tull.

Kan ikke bruke linux, chromebook eller nettbrett. Man trenger ikke noe mer enn standard PC står det. Og de to modellene som er skole PC man kunne ha bestilt er Notebook ThinkPad E14 Gen 4 AMD R3 16 GB, 14´´ FHD. 

Kan jeg kjøpe hva som helst av de billige på elkjøp da? Hva er chromebook og linux?

Chromebook er google sin datamaskin. Den er som en android telefon, og kan bare installere apper fra google play store.  Linux er ett operativsystem.

Så den teksten du har skrevet, så forstår jeg at du trenger en Windows pc.

Ja,da kan du sikkert kjøpe en pc på elkjøp om du vil det.

Anonymkode: 8735c...36a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Chromebook er google sin datamaskin. Den er som en android telefon, og kan bare installere apper fra google play store.  Linux er ett operativsystem.

Så den teksten du har skrevet, så forstår jeg at du trenger en Windows pc.

Ja,da kan du sikkert kjøpe en pc på elkjøp om du vil det.

Anonymkode: 8735c...36a

Tusen takk, supert! 😁

Skrevet

Du bør absolutt bestille gjennom fylkeskommunen hvis du har rett til en slik pc. Du betaler ganske mye mindre enn hva du må betale hvis du selv går og kjøper en pc. 

Anonymkode: bdd83...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...