AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Samboeren min (mann 27år) og jeg (Kvinne 27år) har vært sammen i 8år, alle årene har egentlig vært veldig fine og vi har trivdes så godt sammen. Men i vinter skjedde det at en mann i vennekretsen la ann på meg, og det eskalerte aldri noe sted. Jeg sa ifra til samboer og mannens kjæreste, og vi kuttet kontakt med dem begge. Siden da har samboeren min vær litt fraværende. Det kom frem på mandag at han ikke føler han kan stole helt på meg, eller at han føler på sjalusi/usikkerhet i mange situasjoner med meg. Siden da har jeg kjent veldig på skuffelse, og kjenner at jeg ikke orker å gå rundt å vite at han hele tiden er usikker. Vurderer å pakke sakene og flytte til en annen by (har min mor og tante der og har egentlig hatt lyst å flytte lenge, men samboer vil ikke flytte). Samtidig føler jeg at det er for dumt at noe slikt skal ødelegge et ellers godt forhold. Har noen av dere vært i samme situasjon? Eller lignende. Blir det bedre? Bør jeg vente å se det ann? Vi har ingen barn, men vi har en hund som jeg evt blir å ta med meg… hva bør jeg gjøre? Har tusen tanker i hodet hele tiden og klarer ikke finne ut av det, for jeg elsker han jo men føler dette ødelegger så mye Anonymkode: 09baf...d6f
Enmanelskeråhate Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Du har jo vist at du er til å stole på, jeg ville satt meg ned med han og forklart han alvoret og at du vurderer seriøst å bryte hvis han ikke skjerper seg og sin sjalusi 6 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Hvis han føler at han ikke kan stole på deg fordi du var ærlig og ikke bedro ham, så er det jo vanskelig. Vanligvis er det folk som er uærlige å bedrar, man ikke stoler på Anonymkode: 03083...1c5 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Takk for svar dere ❤️ skal prøve å få pratet med han, men han er noe dårlig på å sette ord på følelsene sine og tankene. Anonymkode: 09baf...d6f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Skal det så lite til for å gå? Anonymkode: a9599...d14 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Hm, jeg tror at du egentlig lengter ut, siden du bruker dette som grunn. Jeg snakker kun fra egen erfaring fra da jeg var ung, så mulig jeg er på jordet. Jeg elsket kjæresten min, men egentlig ønsket jeg å gå. Jeg klarte det ikke før jeg var intenst forelsket i en annen. Burde gått før. Ikke gå i forsvar av det jeg skriver, tenk heller på om jeg kan ha rett. Kanskje bør du benytte anledningen til å gå. Kanskje er han på samme sted, muligens ubevisst, for hans grunn til å tvile på deg er jo absurd, siden du beviste det motsatte. Tenk på det. Anonymkode: cbebb...a5f 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal det så lite til for å gå? Anonymkode: a9599...d14 For min del er tillit såpass viktig at det er en grunn til å vurdere å gå ja… Anonymkode: 09baf...d6f 2
Odine Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 13.28): For min del er tillit såpass viktig at det er en grunn til å vurdere å gå ja… Anonymkode: 09baf...d6f Ja når man ikke har barn enda, bør man gå når man betviler forholdet. Du beskriver jo flere «i mot» enn «for» for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå