AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Jeg går hos en relativt stor frisørsalong, jobber sikkert 10 stykk der. Jeg tar vare den første og beste som har ledig tid som passer meg, så jeg har sikkert vært hos alle der. Når jeg var der nå fikk jeg nærmest kjeft, for nå var det på tide å bestemme seg for hvem jeg går til! Jeg ble litt paff, er det ikke vanlig å gå til litt forskjellige? Anonymkode: 3da2e...4c0
Anonym-09 Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Joda. Det er vanlig. Jeg har ingen faste. Og er utdannet frisør selv. Men jobber ikke som det lenger. Vi var kjempe glad for at kunden holdt seg til salongen. Har ikke noe å si hvem du går til. Mulig dem er for opptatt av provisjon.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 De fleste foretrekker å gå tilbake tii noen de syntes gjorde en god jobb. Jeg har klippet meg på en salong i åresvis. Jeg blir som regel satt opp hos samme med mindre hun er borte. Men jeg må selvsagt ikke gå til henne. Anonymkode: e4f7d...28c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Det er vel vanlig å gå til samme frisør. Jeg gikk til èn frisør på en salong, men hun hadde mange kunder og lange ventelister, derfor valgte jeg en annen. Hun nye frisøren ble helt satt ut, kommenterte at jeg pleide å gå til en annen. Jeg følte meg helt idiot, så jeg byttet salong 😅 Anonymkode: ddb5f...625 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå