AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Jeg har opplevd noen ganger at enkelte menn "prøver seg" flere ganger. Og jeg synes det er SÅ kleint! Jeg synes i utgangspunktet det er ubehagelig å bli bedt på diverse dater, fordi jeg rett og slett synes det er en blanding av ubehagelig og vanskelig å si nei pluss at jeg får vondt av den som spør. Men så har du de da, som spør gjentatte ganger. Da blir jeg irritert og lurer på hva de ikke skjønte med "Nei takk" første gangen. Akkurat nå for tiden har en bekjent som stadig inviterer meg til å være med han på motorsykkeltur og en som stadig kommer innom på jobb for å prate og som stadig lurer på "jeg er vel for gammel for deg jeg?!" mens han står som en forventningsfull valp og logrer, samtidigsom han har et litt trist og stakkarslig oppsyn. Han med motorsykkelen er gift, klager over forholdet og er utseendemessig mindre heldig og jeg har takket nei flere ganger og sagt både at jeg ikke er interessert i å involvere meg på noen som helst måte med menn i forhold, da de første "Nei takk"-ene tydeligvis ikke var nok. Byr meg direkte i mot å skulle sitte inntil han på en motorsykkel. Til han andre har jeg sagt at jeg foretrekker yngre menn og at jeg ikke er interessert i dating. Han er minst 10 år eldre enn meg. Er det virkelig sånn at noen av dere menn må få gnidd inn i trynet at jeg/andre i min situasjon finner dere er fullstendig uattraktive når dere ikke tar et høflig nei de første gangene?? Anonymkode: a5e51...f5b 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Pass deg nå! Nå kommer det snart en hvit, sint, mann og sier at kvinner alltid sikter for høyt og at du skal holde deg på din plass og date menn som er for gammel og for lite attraktiv.😂 Anonymkode: 167af...e11 5 1 2
exictence Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Det er nå i hvert fall ikke noen grunn til å ha dårlig samvittighet for å si nei til han som er gift. Det er han det er kleint for. Og det samme med han andre; når du har avvist han så tydelig, er det bare til å fortsette å si nei til ham, uten at det er noe kleint for deg. Nei, jeg har ikke din erfaring, så vet ikke om det er vanlig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd noen ganger at enkelte menn "prøver seg" flere ganger. Og jeg synes det er SÅ kleint! Jeg synes i utgangspunktet det er ubehagelig å bli bedt på diverse dater, fordi jeg rett og slett synes det er en blanding av ubehagelig og vanskelig å si nei pluss at jeg får vondt av den som spør. Men så har du de da, som spør gjentatte ganger. Da blir jeg irritert og lurer på hva de ikke skjønte med "Nei takk" første gangen. Akkurat nå for tiden har en bekjent som stadig inviterer meg til å være med han på motorsykkeltur og en som stadig kommer innom på jobb for å prate og som stadig lurer på "jeg er vel for gammel for deg jeg?!" mens han står som en forventningsfull valp og logrer, samtidigsom han har et litt trist og stakkarslig oppsyn. Han med motorsykkelen er gift, klager over forholdet og er utseendemessig mindre heldig og jeg har takket nei flere ganger og sagt både at jeg ikke er interessert i å involvere meg på noen som helst måte med menn i forhold, da de første "Nei takk"-ene tydeligvis ikke var nok. Byr meg direkte i mot å skulle sitte inntil han på en motorsykkel. Til han andre har jeg sagt at jeg foretrekker yngre menn og at jeg ikke er interessert i dating. Han er minst 10 år eldre enn meg. Er det virkelig sånn at noen av dere menn må få gnidd inn i trynet at jeg/andre i min situasjon finner dere er fullstendig uattraktive når dere ikke tar et høflig nei de første gangene?? Anonymkode: a5e51...f5b Du må si det i klartekts og ikke si det på en hensynsfull måte, da prøver de seg igjen. Det eneste som nytter er å si, nei, det blir ikke aktuelt å gå på date med deg. Jeg er ikke interessert.Og så spør de hvorfor, så sier du at de ikke er din type og sånn er det bare, godta og gå videre. Anonymkode: cb70b...7ec 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Jeg måtte kjempe for kjærligheten for å få ett ja, vi har vært sammen i to år ca, har det kjempefint, men måtte jobbe meg ut fra friendzonen i 6mnd for å vinne hennes hjerte, og angrer ikke på at jeg "maset" Anonymkode: 84a03...d7d 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Pass deg nå! Nå kommer det snart en hvit, sint, mann og sier at kvinner alltid sikter for høyt og at du skal holde deg på din plass og date menn som er for gammel og for lite attraktiv.😂 Anonymkode: 167af...e11 Er det kanskje det dere ønsket skulle skje 😏 Er jeg inne på noe? 🤭 Anonymkode: e164e...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Pass deg nå! Nå kommer det snart en hvit, sint, mann og sier at kvinner alltid sikter for høyt og at du skal holde deg på din plass og date menn som er for gammel og for lite attraktiv.😂 Anonymkode: 167af...e11 Ha ha, sant! 😂 Anonymkode: a5e51...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 Ikke sjokkert over den gifte mannen. Men spes at den single har sånn adferd. Anonymkode: 6044e...812
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke sjokkert over den gifte mannen. Men spes at den single har sånn adferd. Anonymkode: 6044e...812 Nei, det er ikke noe nytt at menn klager over forholdet sitt til kvinner de har lyst på. Hvordan i alle dager kan de tro dette er attraktivt?? Anonymkode: a5e51...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 Kvinner skifter meninger konstant, så det er ikke dum strategi å prøve seg flere ganger. Spør man samme spørsmålet til mange nok så får man ja til slutt. Om det var overflod av kvinner ville situasjon vært anerledes, men nå er det dessverre ikke det i Norge. Anonymkode: 99e9a...931 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, det er ikke noe nytt at menn klager over forholdet sitt til kvinner de har lyst på. Hvordan i alle dager kan de tro dette er attraktivt?? Anonymkode: a5e51...f5b De gifte mennene tror vel at kvinnene blir smigret? Og viss de smører på med litt «kan ikke bo med henne resten av livet» så viser de jo veldig interesse😂 Anonymkode: 6044e...812
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kvinner skifter meninger konstant, så det er ikke dum strategi å prøve seg flere ganger. Spør man samme spørsmålet til mange nok så får man ja til slutt. Om det var overflod av kvinner ville situasjon vært anerledes, men nå er det dessverre ikke det i Norge. Anonymkode: 99e9a...931 Så ta flørtingen internasjonalt, istede for å presse deg på uinteresserte kvinner. Anonymkode: c41f4...a3d 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Du må jo si i klartekst at det er han du ikke er interessert i, ikke 'ikke interessert i gifte menn'. Det ser han jo bare som en mulighet, og at dersom han klager på ekteskapet, så er du kanskje på glid likevel. Du har jo tross alt ikke sagt at du ikke liker han... Som sagt, jeg ville bare sagt i veldig klartekst at du overhodet ikke er interessert i han, helt uavhengig om han er gift eller ei. Og at du er dritt lei av maset, og at du håper du kan slippe det heretter. Anonymkode: 1dd36...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #14 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så ta flørtingen internasjonalt, istede for å presse deg på uinteresserte kvinner. Anonymkode: c41f4...a3d Hørest latterlig ut. Anonymkode: 285a5...937
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #15 Skrevet 10. august 2023 Jeg har lært meg at "avvise snilt" rett og slett ikke fungerer selv om jeg skulle ønske det. Gjør det første gangen prøver de seg igjen blokker/fjerner jeg er det en fyr irl må jeg si ting svært tydelig og rett ut. Min erfaring er at menn forstår tydelighet aller best. Nylig eksempel herfra en nabo, gift mann, eldre enn meg begynte gå forbi leiligheten min og hilste. Han var liksom alltid i nærheten. Noe jeg ikke tenkte over først. Høflig som jeg er (til folk evt plager meg) hilste jeg tilbake. Plutselig en dag jeg sitter ute kommer han bort og prater. Deretter tok det av han begynte å ringe på, spørre om å låne bøker etc(jeg satt ofte ute og leste). Etter å ha avvist høflig, henvist til bibliotek osv🤭begynte jeg bli ganske frustrert over hvordan få han til å slutte. Så kom han plutselig med en ring til meg😳 Jeg måtte bli skikkelig streng og hard ikke se på han når han går forbi /på butikken osv. Vanskelig hindre en mann som er nabo å komme bort. Bare ignorere han totalt. Så var jeg på lekeplassen med niesa mi. Da møtte jeg kona hans og fortalte alt til henne. Da ble det endelig stopp. Stalker menn er ekstremt ubehagelige blir jo slik at man ikke tør være høflig med folk. Sluttet sitte ute på den siden og åpner ikke døra.. Anonymkode: b0622...67f 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 "Avvise snilt" opplever jeg at menn oppfatter som, "vil egentlig si ja, men er for sjenert". Derfor hjelper ikke det å avvise snilt. En må være hard og brutal for at menn skal skjønne det. Anonymkode: 790e0...686 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 Ja nettop utsagnet "kvinner er fra mars og menn fra venus" passer her. Vi kommuniserer og tenker så ulikt at det er ett under vi i blant finner hverandre 🤔 Anonymkode: b0622...67f 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja nettop utsagnet "kvinner er fra mars og menn fra venus" passer her. Vi kommuniserer og tenker så ulikt at det er ett under vi i blant finner hverandre 🤔 Anonymkode: b0622...67f En del menn tenker tydeligvis at et ja er et ja, mens et nei er et kanskje. Ganske patetisk! Anonymkode: a5e51...f5b 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har lært meg at "avvise snilt" rett og slett ikke fungerer selv om jeg skulle ønske det. Gjør det første gangen prøver de seg igjen blokker/fjerner jeg er det en fyr irl må jeg si ting svært tydelig og rett ut. Min erfaring er at menn forstår tydelighet aller best. Nylig eksempel herfra en nabo, gift mann, eldre enn meg begynte gå forbi leiligheten min og hilste. Han var liksom alltid i nærheten. Noe jeg ikke tenkte over først. Høflig som jeg er (til folk evt plager meg) hilste jeg tilbake. Plutselig en dag jeg sitter ute kommer han bort og prater. Deretter tok det av han begynte å ringe på, spørre om å låne bøker etc(jeg satt ofte ute og leste). Etter å ha avvist høflig, henvist til bibliotek osv🤭begynte jeg bli ganske frustrert over hvordan få han til å slutte. Så kom han plutselig med en ring til meg😳 Jeg måtte bli skikkelig streng og hard ikke se på han når han går forbi /på butikken osv. Vanskelig hindre en mann som er nabo å komme bort. Bare ignorere han totalt. Så var jeg på lekeplassen med niesa mi. Da møtte jeg kona hans og fortalte alt til henne. Da ble det endelig stopp. Stalker menn er ekstremt ubehagelige blir jo slik at man ikke tør være høflig med folk. Sluttet sitte ute på den siden og åpner ikke døra.. Anonymkode: b0622...67f Aff, den var lei! 😳 Enig med deg, guffent når det ikke holder å avvise høflig. Håper mange menn leser denne tråden! Anonymkode: a5e51...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aff, den var lei! 😳 Enig med deg, guffent når det ikke holder å avvise høflig. Håper mange menn leser denne tråden! Anonymkode: a5e51...f5b De mennene du ønsker å treffe, de leser garantert ikke denne tråden. Du kan like gjerne si at flest mulig kvinner burde lese og lære. Kvinners redsel for direkte kommunikasjon, bunner kanskje i faren for å bli voldtatt og drept, men i de aller fleste situasjoner ville det fått dere ut av uføret mye fortere, enn "myke", ullene og utydelige avvisninger. Andre gang de prøver seg, så kan du godt be dem dra til helvete. Mann. Anonymkode: e5897...fa1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå