Gå til innhold

Ligge med noen uten å huske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt ons uten å huske det før? Og uten at dette har vært en person du vanligvis ville ligget med? Hvor mange ganger?

Hos meg skjedde det tre ganger på en halvtårsperiode, og jeg skammer meg sånn og føler meg så unormal som ikke lærte av den 1. gangen. Dette er nå 5 år siden, og vil bare høre om flere har like erfaringer. 

Da tenker jeg på hvor man husker ingenting (men vet at man var deltakende/ikke voldtekt), og at man aldri ville ligget med personen til vanlig.

Anonymkode: 3b221...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har skjedd en to ganger. Forferdelig følelse. Har bare vært sørpe full. Den ene gangen var jeg sikkert deltakende, andre gangen vet jeg ikke.

Anonymkode: d625d...f71

Skrevet

Jeg lå med samme fyr 3 ganger, men klarer ikke å huske noen ting😂 Har lurt på i alle dager hva som skjedde og hva jeg egentlig gjorde, men må bare innse at det får jeg aldri svaret på. Ikke rus inne i bildet.

Anonymkode: f1cbc...071

Skrevet

Maaaaange år siden nå: Jeg og samboeren var hjemme og jeg fikk for mye å drikke. Jeg ble rett og slett veldig full. Vi hadde klit og skulle ha sex og jeg husker jeg sa til ham at han kunne gjøre akkurat hva han ville med meg. Jeg gjentok ALT han ville, for vi hadde snakket om noe lenge. Men deretter ble alt svart. Jeg husket ikke noe. Etterpå fortalte han meg at han hadde trengt inn i meg analt. Jeg hadde ikke vært bevisstløs-full, men respondert og vært "til stede" og fått orgasme, kraftig. Det hadde skjedd "ordentlig", dvs. helt inn og regulert samleie der bak. Men jeg husket selv ingenting av noe. Vi har bare gjort det en gang til noensinne.

Anonymkode: c1d97...afa

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Maaaaange år siden nå: Jeg og samboeren var hjemme og jeg fikk for mye å drikke. Jeg ble rett og slett veldig full. Vi hadde klit og skulle ha sex og jeg husker jeg sa til ham at han kunne gjøre akkurat hva han ville med meg. Jeg gjentok ALT han ville, for vi hadde snakket om noe lenge. Men deretter ble alt svart. Jeg husket ikke noe. Etterpå fortalte han meg at han hadde trengt inn i meg analt. Jeg hadde ikke vært bevisstløs-full, men respondert og vært "til stede" og fått orgasme, kraftig. Det hadde skjedd "ordentlig", dvs. helt inn og regulert samleie der bak. Men jeg husket selv ingenting av noe. Vi har bare gjort det en gang til noensinne.

Anonymkode: c1d97...afa

Både kjæresten og jeg er glad i analsex, men å starte i fylla er en særs dårlig idé.  

Anonymkode: 94e27...a0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har du hatt ons uten å huske det før? Og uten at dette har vært en person du vanligvis ville ligget med? Hvor mange ganger?

Anonymkode: 3b221...439

Første gang jeg hadde sex var litt sånn.

Husker svært lite. Husker heller ikke akkurat når det var. Var 15 eller 16.

Så har det vært et par stykker igjennom 20 årene jeg ikke husker. Hadde ikke klart å peke dem ut på gata i dag, husker ikke hva de heter osv.

Anonymkode: d60a7...ba4

Skrevet

Var du full? Hvis ikke kan det hende du dissosierte, og jeg ville kontaktet psykolog.

Anonymkode: df8ea...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...