AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Vi har vært sammen i flere år. Har bodd sammen i 2 år, og har felles barn. Forholdet funker bra. En god kommunikasjon, god forståelse av hverandre, og selvfølgelig bra sex.. Jeg helt tilfeldigvis oppdaget at han har nylig meldt seg i en sex-date app der han har visst interesse for bl.a. group sex. Har laget profil og har lastet opp flere bilder av kroppen sin. Jeg kjente at jeg ble lei meg og sur. Snakket med ham om det og han sier at dette har vært kun pga nysgjerrighet. Så fortsatte vi å prate spesielt om group sex interessen og han sier at han er interessert i å ligge med 2 kvinner samtidig. Jeg føler meg kvalm og sint. hva dreier dette seg om? Jeg vil ikke være dumt her. Hva er den kloke reaksjonen? Hvorfor skal han skrive så mye detalj om seg selv i nettsiden? Hva hadde vært en riktig reaksjon her? Anonymkode: d0711...df0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Dette hadde jeg ansett som utroskap. Anonymkode: 5544c...53f 15 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 At har har begynte å kontakte andre uten å ha avklart med deg er selvsagt ikke ille. At han er nysgjerrig og har lyst til å prøve sex med andre er helt vanlig og selvsagt ikke noe galt i det. Anonymkode: 427df...3e9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har vært sammen i flere år. Har bodd sammen i 2 år, og har felles barn. Forholdet funker bra. En god kommunikasjon, god forståelse av hverandre, og selvfølgelig bra sex.. Jeg helt tilfeldigvis oppdaget at han har nylig meldt seg i en sex-date app der han har visst interesse for bl.a. group sex. Har laget profil og har lastet opp flere bilder av kroppen sin. Jeg kjente at jeg ble lei meg og sur. Snakket med ham om det og han sier at dette har vært kun pga nysgjerrighet. Så fortsatte vi å prate spesielt om group sex interessen og han sier at han er interessert i å ligge med 2 kvinner samtidig. Jeg føler meg kvalm og sint. hva dreier dette seg om? Jeg vil ikke være dumt her. Hva er den kloke reaksjonen? Hvorfor skal han skrive så mye detalj om seg selv i nettsiden? Hva hadde vært en riktig reaksjon her? Anonymkode: d0711...df0 Slutt å spile dumm og uskyldig. Du tenner på dette også, akkurat som vi alle andre gjør. Anonymkode: c1d34...458
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Problemet her er jo ikke at han har en interesse for gruppesex eller en fantasi om to kvinner på en gang, problemet er at han har laget profil på en sexdateapp og lastet opp bilder og laget en profil der. Jeg hadde ansett dette som et voldsomt tillitsbrudd, forsåvidt også utroskap, og hadde forlatt dama (jeg er mann selv) om hun fant på noe sånt. Og det har ingenting med eventuelle fantasier eller drømmer om å prøve ut ting x eller y på soverommet å gjøre. Anonymkode: 35cd6...081 13 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 Både jeg og mannen har også bruker på det jeg vil anta er samme nettsted. Ingen av oss hadde opprettet noe som helst der uten å avklare det med den andre først. Er man i et monogamt forhold lager man seg ikke profil på slike steder uten å snakke med partner først. Samme gjelder hva vi legger ut og hvem vi kommuniserer med; det er vi helt åpne om. Vi er monogame og har aldri blandet inn andre i vårt sexliv. Ønsker han flerkant og du ikke, da skal dere ikke gjennomføre det. Så får det være opp til ham hvorvidt flerkant er viktigere enn forholdet til deg. Her ønsker også mannen flerkant, men ikke med ekstra dame, kun med ekstra mann. Jeg er ikke klar for noe sånt og det respekterer han. Jeg hadde blitt skuffet over mannen hvis han hadde gjort noe sånt uten å snakke med meg først. Anonymkode: b889e...436 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At har har begynte å kontakte andre uten å ha avklart med deg er selvsagt ikke ille. Anonymkode: 427df...3e9 Det er jo en bra plan hvis han vil bli singel. Anonymkode: 5544c...53f 4
svartkatt Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 Foreløpig er det bare fantasi, og kanskje blir det aldri noe mer. Men du må jo bestemme og si ifra hvor dine grenser går. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 Avklarte han ikke appen med deg først? Anonymkode: 57a7e...204 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 Skilsmisse. Anonymkode: 90aec...c28 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Avklarte han ikke appen med deg først? Anonymkode: 57a7e...204 Nei. Jeg oppdaget det helt tilfeldigvis. Anonymkode: d0711...df0 1
Brunello Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har vært sammen i flere år. Har bodd sammen i 2 år, og har felles barn. Forholdet funker bra. En god kommunikasjon, god forståelse av hverandre, og selvfølgelig bra sex.. Jeg helt tilfeldigvis oppdaget at han har nylig meldt seg i en sex-date app der han har visst interesse for bl.a. group sex. Har laget profil og har lastet opp flere bilder av kroppen sin. Jeg kjente at jeg ble lei meg og sur. Snakket med ham om det og han sier at dette har vært kun pga nysgjerrighet. Så fortsatte vi å prate spesielt om group sex interessen og han sier at han er interessert i å ligge med 2 kvinner samtidig. Jeg føler meg kvalm og sint. hva dreier dette seg om? Jeg vil ikke være dumt her. Hva er den kloke reaksjonen? Hvorfor skal han skrive så mye detalj om seg selv i nettsiden? Hva hadde vært en riktig reaksjon her? Anonymkode: d0711...df0 Dette drømmer alle hetrofile menn om. Problemet i ditt tilfelle er at mannen ser ut til å ville leve ut drømmen mens han er i forhold med deg. 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Jeg er ikke sjalu. Men om mannen hadde gjort det samme som din, ts, uten å snakke om det på forhånd, og vi var enige om at dette var ok for forholdet vårt, så hadde nok dette vært slutten på forholdet for min del Tilliten hadde vært helt borte for min del. For han har vist at han er villig til å gå flere skritt, opprette en profil, ta nakenbilder av seg selv, ha kontakt med andre som ønsker trekant eller gruppesex. Da har han allerede krysset såpass mange grenser at det etter all sannsynlighet kun er et tidsspørsmål før han blir så fristet - og har så konkrete kontakter - at han ender med å oppfylle drømmen sin. Det måtte han gjerne gjort... med da ville han vært singel, for jeg hadde ikke vært der. Jeg hadde ikke stolt på ham igjen, for dette er noe han bevisst har gjort bak din rygg, ts. For alt du vet kan han allerede ha testet det ut, eller ha en avtale om å gjøre det. Håper du finner riktig svar for deg selv, hva du gjør videre, ts, for dette er ikke enkelt for deg ❤️ Men skal du ha det godt videre, da er det han som må vise seg tilliten verdig. Jeg tviler på at han vil greie å gjenopprette tilliten din, dessverre. Anonymkode: 60c01...e09 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #14 Skrevet 11. august 2023 Jeg har også profil på den appen av ren nysgjerrighet. Har ingen intensjon om å kommunisere eller treffe noen der bak min samboers rygg, men måtte ha profil for å lese. Absolutt ingen grunn til å skape kg-storm av dette. Anonymkode: 1b069...891 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også profil på den appen av ren nysgjerrighet. Har ingen intensjon om å kommunisere eller treffe noen der bak min samboers rygg, men måtte ha profil for å lese.... Anonymkode: 1b069...891 Har du også lastet opp masse bilder av deg selv der? Anonymkode: 5544c...53f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 Å lage en sånn profil uten å ha snakket med deg og at du er en del av det er svært klønete. Det kan være at han var nysgjerrig og ville kikke litt i denne verdenen for å se hva som er hva før han tar det opp med deg. Men ta det fra meg som av og til praktiserer kvinne - kvinne - mann trekant. Det er veldig vanskelig å finne bare en ekstra som kan bli med oss. For å ikke snakke om to. Som skal håndteres utenom forhold. Det er i praksis umulig så det er nok mer et skritt inn i fantasien enn noe han faktisk hadde gjennomført. Når det er sagt, anbefales det å prøve 😇 Man må snakke sammen i forkant og man må være trygge på hverandre og at den andre ikke har kontakt med kvinnen utenom.. Med en ekstra kvinne blir det mye mer kos og lave skuldre enn to menn, min mening ihvertfall. Anonymkode: db565...fcc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å lage en sånn profil uten å ha snakket med deg og at du er en del av det er svært klønete. Det kan være at han var nysgjerrig og ville kikke litt i denne verdenen for å se hva som er hva før han tar det opp med deg. Men ta det fra meg som av og til praktiserer kvinne - kvinne - mann trekant. Det er veldig vanskelig å finne bare en ekstra som kan bli med oss. For å ikke snakke om to. Som skal håndteres utenom forhold. Det er i praksis umulig så det er nok mer et skritt inn i fantasien enn noe han faktisk hadde gjennomført. Når det er sagt, anbefales det å prøve 😇 Man må snakke sammen i forkant og man må være trygge på hverandre og at den andre ikke har kontakt med kvinnen utenom.. Med en ekstra kvinne blir det mye mer kos og lave skuldre enn to menn, min mening ihvertfall. Anonymkode: db565...fcc Men da har du ikke lastet opp masse bilder av deg selv, regner jeg med? Denne mannen har gjort det, opprettet profil og chattet. Han har nok planlagt trekant, men uten TS. Anonymkode: 051a4...4de 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 Brunello skrev (15 timer siden): Dette drømmer alle hetrofile menn om. Problemet i ditt tilfelle er at mannen ser ut til å ville leve ut drømmen mens han er i forhold med deg. Nei, ikke alle heterofile menn drømmer om det samme. Enkelte menn mener at sex er forbeholdt kjærlighetsforhold. Anonymkode: 051a4...4de 2 3
Friluftsmann70 Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Tenker dere har forsømt hverandre, hvorfor har dere ikke pratet sammen om drømmer og fantasier? Det er slett ikke unormalt å fantasere om sex med flere, det er mer unormalt ikke å ha slike tanker. At han har opprettet en slik profil kan være av ren nysgjerrighet, men også et første steg til å skulle teste ut. Men farlig å ta en slik konklusjon. Er det noe galt i å prate sammen, teste hverandres grenser, prøve ut? Kanskje du kunne likt å være mer åpen, for deg selv og din partner? Men prat sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 Friluftsmann70 skrev (3 minutter siden): Tenker dere har forsømt hverandre, hvorfor har dere ikke pratet sammen om drømmer og fantasier? Det er slett ikke unormalt å fantasere om sex med flere, det er mer unormalt ikke å ha slike tanker. At han har opprettet en slik profil kan være av ren nysgjerrighet, men også et første steg til å skulle teste ut. Men farlig å ta en slik konklusjon. Er det noe galt i å prate sammen, teste hverandres grenser, prøve ut? Kanskje du kunne likt å være mer åpen, for deg selv og din partner? Men prat sammen. Er ikke av rein nysgjerrighet når han laster opp bilder der.... Anonymkode: 5544c...53f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå