AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Hei jeg er 16 og skal til frisøren om 5 dager. Hvordan møter jeg opp? Går jeg til resepsjonen og sier jeg har time nå klokken 14.30? Jeg har sosial angst derfor spør jeg om dette. Anonymkode: a5171...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navnet Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 Hei Du møter opp til avtalt tid, smiler til den som er i resepsjonen (noen ganger så er det ingen der men da bare står du ved resepsjonen å venter) å sier at du har time 14.30. Så spør de om navnet ditt, og ber deg sikkert vente litt. Så blir du vist til en stol. setter deg i den å så er det klippetid. Det er fint om du har referansebilder på telefonen på klippen du ønsker, da er det ofte lettere for frisøren å vite hva du ønsker Dette blir bra ! lykke til ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 Sitteområdet er nesten alltid synlig for frisørene. Sett deg ned, si ingenting. Når de da spør " Har du bestilt time eller?" sier du "ja, klokken 14:30". Når de da spør om navnet ditt så gir du dem det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg går rett til resepsjonen å sier «hei jeg har time klokka 14:30». Er det ingen ved resepsjonen står jeg der litt å venter før jeg evt setter meg ned Anonymkode: 987ed...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå