Gå til innhold

Medisiner i styrt syklus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal ha fryseforsøk og styrt syklus. Noen som vet hva slags type hormoner man får? 
Jeg hadde lang protokoll og ble kjempedårlig av nesesprayen. Livredd for å gå på nedregulerende igjen.

Anonymkode: 2cb63...870

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei,

Skal ha fryseforsøk og styrt syklus. Noen som vet hva slags type hormoner man får? 
Jeg hadde lang protokoll og ble kjempedårlig av nesesprayen. Livredd for å gå på nedregulerende igjen.

Jeg skal og ha styrt syklus nå. Skal starte med progynova ( østrogen) fra syklusdag 2 og blodfortynnende, prednisolon og cyclogest 5 dager før innsett. 

Anonymkode: 6e903...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skal og ha styrt syklus nå. Skal starte med progynova ( østrogen) fra syklusdag 2 og blodfortynnende, prednisolon og cyclogest 5 dager før innsett. 

Veldig spennende. Ser at en av bivirkningene er vondt i hode. På nesesprayene hadde jeg så vondt i hodet at jeg holdt på å droppe ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt lang protokoll så mulig det er andre medikamenter da..Jeg har kun hatt kort protokoll i styrt syklus..  Jeg har da brukt rekovelle,letrozol, menopur, Gonal-F, Lutinus og Cyclogest.. Ikke alle samtidig altså, men  i ulike kombinasjoner. 

Anonymkode: 01f6d...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hatt lang protokoll så mulig det er andre medikamenter da..Jeg har kun hatt kort protokoll i styrt syklus..  Jeg har da brukt rekovelle,letrozol, menopur, Gonal-F, Lutinus og Cyclogest.. Ikke alle samtidig altså, men  i ulike kombinasjoner. 

TS skriver at det er fryseforsøk så da er det nok ikke medisiner i form av sprøyter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS skriver at det er fryseforsøk så da er det nok ikke medisiner i form av sprøyter :)

Man bruker sprøyter i frysforsøk også altså 😉  Jeg har hatt styrt syklus 4 ganger med frysforsøk, sprøyter alle gangene.. Så jo det blir brukt sprøyter da også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt egguttak alt. Måtte fryse alle eggene uten innsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har hatt egguttak alt. Måtte fryse alle eggene uten innsett.

Samme som meg da 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...