AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Hei, Skal ha fryseforsøk og styrt syklus. Noen som vet hva slags type hormoner man får? Jeg hadde lang protokoll og ble kjempedårlig av nesesprayen. Livredd for å gå på nedregulerende igjen. Anonymkode: 2cb63...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, Skal ha fryseforsøk og styrt syklus. Noen som vet hva slags type hormoner man får? Jeg hadde lang protokoll og ble kjempedårlig av nesesprayen. Livredd for å gå på nedregulerende igjen. Anonymkode: 2cb63...870 Jeg skal og ha styrt syklus nå. Skal starte med progynova ( østrogen) fra syklusdag 2 og blodfortynnende, prednisolon og cyclogest 5 dager før innsett. Anonymkode: 6e903...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal og ha styrt syklus nå. Skal starte med progynova ( østrogen) fra syklusdag 2 og blodfortynnende, prednisolon og cyclogest 5 dager før innsett. Anonymkode: 6e903...e50 Veldig spennende. Ser at en av bivirkningene er vondt i hode. På nesesprayene hadde jeg så vondt i hodet at jeg holdt på å droppe ut Anonymkode: 2cb63...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 Ikke hatt lang protokoll så mulig det er andre medikamenter da..Jeg har kun hatt kort protokoll i styrt syklus.. Jeg har da brukt rekovelle,letrozol, menopur, Gonal-F, Lutinus og Cyclogest.. Ikke alle samtidig altså, men i ulike kombinasjoner. Anonymkode: 01f6d...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke hatt lang protokoll så mulig det er andre medikamenter da..Jeg har kun hatt kort protokoll i styrt syklus.. Jeg har da brukt rekovelle,letrozol, menopur, Gonal-F, Lutinus og Cyclogest.. Ikke alle samtidig altså, men i ulike kombinasjoner. Anonymkode: 01f6d...2b1 TS skriver at det er fryseforsøk så da er det nok ikke medisiner i form av sprøyter Anonymkode: 6e903...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS skriver at det er fryseforsøk så da er det nok ikke medisiner i form av sprøyter Anonymkode: 6e903...e50 Man bruker sprøyter i frysforsøk også altså 😉 Jeg har hatt styrt syklus 4 ganger med frysforsøk, sprøyter alle gangene.. Så jo det blir brukt sprøyter da også.. Anonymkode: 01f6d...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Del Skrevet 10. august 2023 Har hatt egguttak alt. Måtte fryse alle eggene uten innsett. Anonymkode: 2cb63...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har hatt egguttak alt. Måtte fryse alle eggene uten innsett. Anonymkode: 2cb63...870 Samme som meg da 👍 Anonymkode: 01f6d...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå