Gjest Anonym64 Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 (endret) ... Endret 15. mai 2024 av Anonym64
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Putt det på konto for erfaring, og gå videre. Du bør ha lært å kommunisere klarere nå? Siden du trolig er i studiealder, så vil det komme nye muligheter. Jeg er sikkert dobbelt så gammel, men havnet opp i lignende. Denne dama ville teste en annen fyr, og trodde hun hadde meg på gress. Jeg møter derimot ei ny, og blir fort eksklusive. Første dama blir snurt, og er sikker på at jeg har truffet begge parallelt, noe jeg ikke har. Før dette, har vi også byttet på å være andrevalget, og det var på tide å innse at det ikke var meningen å bli oss. Anonymkode: 3e717...95d
GrønnNellik68 Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Anonym64 skrev (3 timer siden): En fyr (A) prøvde seg på meg for 1.5 år siden, men jeg avviste han. Jeg møtte han noen måneder senere, og han prøvde seg igjen, men jeg avviste han. Han fortsatte å jage etter meg, og jeg endret mening å lå med han 2 ganger. Han virket veldig interessert, men jeg ga veldig blandede signaler, fordi jeg var usikker på hva jeg ville. Jeg ville aldri snakke til han først; jeg ville dra på morgenen rett etter sex; jeg ville bare ha small talk/flørte og ikke snakke seriøst osv. Og så 1 kveld, så ignorerte jeg han, så vi ikke snakket på 1 mnd. Jeg angret, og prøvde meg på han igjen etter 1 mnd. Han flørtet tilbake. Men så etter 1 mnd med småflørting, finner jeg ut han er eksklusiv med noen; dette han hadde ikke fortalt meg. Jeg konfronterte han når det skjedde: Meg: Har du kjæreste? Han: Nei, teknisk sett ikke. Vi er kun eksklusive. Det skjedde mens vi ikke snakket. Meg: Jeg føler du misledet meg, siden du ikke fortalte meg du var eksklusiv med noen. Han: Jeg prøvde bare og være vennlig og høflig avise deg. Meg: Du avviste meg ikke. Du aktivt flørtet med meg. Jeg føler at du ikke ville brenne broen med meg, og fortsatt var interessert, og det var derfor du ikke sa noe. Han: Jeg er lei meg for at jeg såret deg, men jeg kan ikke motsi deg. Meg: Jeg angrer også på hvordan jeg oppførte meg. Jeg er egentlig interessert. Han: Hvis du hadde sagt ifra tidligere ville det vært annerledes, men nå er jeg med henne. Meg: Men er dere seriøse? Han: Jeg vet ikke, hun skal dra hjem om 2 mnd. Hun er utvekslingsstudent. Meg: Skal dere ha langdistanse da? Han: Jeg vet ikke; jeg tenker egentlig ikke på framtiden. Meg: Men er du interessert? Han: Jeg skal være med henne, og ingen andre. Meg: Jeg lurer, fordi jeg kommer ikke til å sitte rundt å vente på deg. Jeg har en annen jeg er intressert i. Han: Det forstår jeg. Meg: Vi får snakke om det senere. Han: Ja, vi får se snakke senere. Under perioden A og jeg ikke snakket sammen, så lå jeg med en annen fyr (B) som jeg ble intressert i. Jeg og B har begynt å få en greie med hverandre, men han drar til Tromsø i ett år for å studere. B ønsker fortsatt å holde kontakten, og vil at vi skal besøke hverandre. B sier han har sterke følelser for meg. Vi har blitt enige om og ikke var eksklusive, siden han skulle dra. Han vet om A. A har kommet tilbake til meg og sier han vil ha en ny sjanse. Utvekslingsstudenten og han er ikke eksklusive mer, og hun har dratt hjem. A sier at han valgte henne, fordi: Innen jeg prøvde meg, hadde han allerede en greie med henne. Jeg avviste han, men hun var veldig gira på han. Jeg ga blandede signaler Han kjente meg ikke noe godt, men de bodde på samme studenthus Han sier at han ikke var seriøs om henne, men at han er det med meg, og at han ønsker å date meg seriøst og starte på nytt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har postet om dette før, og blitt fortalt jeg er backup-planen/andrevalget hans, noe som får meg til å nøle med å gi han en sjanse. I tillegg til at jeg føler det var dårlig av han å flørte med meg, mens han var med henne, både mot henne og meg. Men jeg vet at jeg også har tabbet meg ut, så jeg synes ikke det er urimelig at han ble sammen med noen andre. Er jeg andrevalget? Burde vi gi det en sjanse? Hva burde jeg gjøre? vinglekopp... nå må du bestemme deg. Han valgte ei anna fordi du avviste han. Er det så rart ? Dere har hatt sex så den barrieren er brutt. Han vil ha ny sjanse... så er det opp til deg. 1 1
exictence Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Høres like mye ut som det er han som er din back up plan. Gi hverandre en ny sjanse hvis dere vil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå