Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurer litt på å bestille ID makeup fra Colorfulsprinkles, men ser at en må bestille via mail med visanummer og greier for å få sendt til Norge. Noen som har prøvd dette? Er det trygt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun har jo egen butikk på eBay, så du kan jo gå via den, og bruke PayPal f.eks. Da slipper du å sende kortnummer via mail.

Endret av Lumiah
Skrevet

jeg bestillte hos de rett før jul.Mange prøver på glimmer ..

Fikk de etter 10-14 dager ,var jo jul oppi dette.

Skrevet
Hun har jo egen butikk på eBay, så du kan jo gå via den, og bruke PayPal f.eks. Da slipper du å sende kortnummer via mail.

Jeg finner ikke denne på ebay - hva heter butikken?

Skrevet (endret)

Men, dersom man kjøper ting på e-bay, blir man stoppet i toll? Eller er det best å bestille med henne? Jeg lurte på om jeg ville bestille, men gidder ikke viss det blir stoppet i tollen.

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Skrevet (endret)

Jeg har gjort en bestilling hos henne, Hun mente at det ikke var noe problem, så vi får vente å se. Har ikke mottatt pakken enda.

Endret av orakel
Skrevet (endret)

jeg har også bestilt der..

Endret av orakel
Skrevet

Men har de ikke veldig dyre fraktkostnader? Jeg hørte 16 dollar. Det syns jeg var dyrt

Skrevet

Hun skrev til meg at de tar 3.30 USD i frakt til Norge for den varen jeg skulle ha (foundation). Frakten avhenger av hvor mye du bestiller, så det kan lønne seg å spørre før man legger inn bestilling.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg spurte om det samme på en annen tråd også, men for å være sikker på å få svar skriver jeg det her også:

Jeg bare lurte på om noen har bestilt via mail med hun på colorfulsprinkles? Jeg fikk hverken PayPal til å funke, eller den funskjonen på siden hennes hvor man betaler for varen.

Derfor, når jeg fikk svar tilbake med henne (på mailen hvor jeg spurte hvordan jeg kunne få betalt henne) bad hun meg bare sende betalingsinformasjonen via mail. Jeg vet at man ALDRI skal gjøre dette, men jeg vet at dette er en seriøs side så jeg tok sjangsen og sendte over informasjonen. Tror dere dette går bra?

Jeg angrer litt på det nå, men jeg krysser fingrene på at ingen hacker seg inn og får tak i informasjonen.

Hva tror dere? tror dere det går bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...