AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 På et jentelag er det 11 av 15 som er tatt med på fotballcup, uten noen åpenhet eller begrunnelse om hvorfor. Får så vindt av de 4 som er utelatt. De er 14 år. Anonymkode: 8bcb1...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På et jentelag er det 11 av 15 som er tatt med på fotballcup, uten noen åpenhet eller begrunnelse om hvorfor. Får så vindt av de 4 som er utelatt. De er 14 år. Anonymkode: 8bcb1...3c8 Alle skal være med. Anonymkode: aedd5...257 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 For lite info til å mene noe om dette. Har de som ikke fikk være med stilt på alle treninger? Bidratt i laget? Betalt avgift? Vært med på dugnad? mange grunner til at noen ikke får være med, og det kan være helt legitimt og greit. Anonymkode: c2a68...1d6 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Helt avhengig av omstendighetene, kan det være innafor, ja. Her er det alt for lite info til å dømme. Anonymkode: b2408...619
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Sannsynligvis helt uttenfor, hilsen lagleder j17 Anonymkode: 3f6b6...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 Jeg ser, og datteren min kommenterer, at det er av de «svakeste». Det er ingen informasjon om cupen på facebooksiden, men vi ser på Spond hvem som er invitert. ts Anonymkode: 8bcb1...3c8 1
molo80 Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Om de ikke har vært så ivrig på trening kan de bli utelatt, i og med at dette er ungdomsidrett og ikke barneidrett. Men absolutt ikke med begrunnelse med at de er svake..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På et jentelag er det 11 av 15 som er tatt med på fotballcup, uten noen åpenhet eller begrunnelse om hvorfor. Får så vindt av de 4 som er utelatt. De er 14 år. Anonymkode: 8bcb1...3c8 Dette er IKKE innafor. Dersom det er kriterier for å få kunne delta så må alle vite hva disse er. På datteren vår sitt lag (hun er 15år) er det kriterier for å kunne få stille på kamp. Det er: delta på alle treninger, oppføre seg fint på trening og på kamp, vise respekt for de andre på laget og trener, holde utstyr i orden og ta treninger seriøst. Dette vet alle jentene på laget og om noen ikke følger opp dette så får de raskt beskjed om at de står i fare for eller har mistet plass i neste kamp. Anonymkode: bc44e...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #9 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er IKKE innafor. Dersom det er kriterier for å få kunne delta så må alle vite hva disse er. På datteren vår sitt lag (hun er 15år) er det kriterier for å kunne få stille på kamp. Det er: delta på alle treninger, oppføre seg fint på trening og på kamp, vise respekt for de andre på laget og trener, holde utstyr i orden og ta treninger seriøst. Dette vet alle jentene på laget og om noen ikke følger opp dette så får de raskt beskjed om at de står i fare for eller har mistet plass i neste kamp. Anonymkode: bc44e...f0e Ja, dette er ikke tilfelle hos de jentene som er utelatt, de er stille og rolige jenter som vi ser er på treninger. ts Anonymkode: 8bcb1...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #10 Skrevet 10. august 2023 Ikke greit. Dette hadde jeg tatt videre. Greit at alle kan ikke spille alle kamper, men på cup er alle med. Hvem har bestemt dette da? Har dere foreldre som er trenere? Anonymkode: be739...1ed
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #11 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke greit. Dette hadde jeg tatt videre. Greit at alle kan ikke spille alle kamper, men på cup er alle med. Hvem har bestemt dette da? Har dere foreldre som er trenere? Anonymkode: be739...1ed 3 foreldre som er trenere ja.. ts Anonymkode: 8bcb1...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #12 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke greit. Dette hadde jeg tatt videre. Greit at alle kan ikke spille alle kamper, men på cup er alle med. Hvem har bestemt dette da? Har dere foreldre som er trenere? Anonymkode: be739...1ed Hvem burde jeg ta det med og hvordan? ta Anonymkode: 8bcb1...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #13 Skrevet 10. august 2023 Noe jeg også ser, er at «foreldretrenerne» tar med venninner av døtrene selv om de ikke nødvendigvis er bedre enn de som er «utelatt». ts Anonymkode: 8bcb1...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #14 Skrevet 10. august 2023 Hvor mange spillere kan man ha på kamplista da ? I aldersbestemt håndball til en bestemt alder kan man bare ha et bestemt antall spillere på hver kamp. Innsats og oppmøte på trening er en god pekepinn på hvordan laget blir tatt ut, hvis de stiller likt bytter de på å stå over kamp. Kan det være tilfelle her også ? Anonymkode: 96408...7f4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #15 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noe jeg også ser, er at «foreldretrenerne» tar med venninner av døtrene selv om de ikke nødvendigvis er bedre enn de som er «utelatt». ts Anonymkode: 8bcb1...3c8 skulle nesten tro det var et sunnmørslag.. 😝 her hos oss er dette noe som skjer gang på gang og som taes opp igjen og igjen men de foreldrene som er trenere driter i det.. Anonymkode: 8c26e...c97
Chantielle Skrevet 10. august 2023 #16 Skrevet 10. august 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg