AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Hei Jeg ser at podcasten jeg driver er nevnt her på kvinneguiden! Det er gøy! Jeg inviterer til å dele flauser og pinlige historier. Dersom det blir noen slike historier, lager vi en flause-episode, og deler link her. Hvilken podcast det er, blir dermed avslørt først idet episoden slippes. Tør du ta utfordringen? Obs: du må selvfølgelig være villig til at din historie blir lest opp i podcasten. Tenk derfor på om du kan bli gjenkjent på tross av at du er anonym. Det er ingen føringer på hva flausene skal dreie seg om, og du står derfor helt fritt i valget av tema og innhold. Anonymkode: e88a7...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 Hvilken podcast er dette? Anonymkode: ad7c6...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dooley Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg studerte, og hadde nettopp kjøpt hus. Jeg inviterte studiegjengen min hjem på spillkveld i det nye huset. Vi hadde malt og gjort det fint, og jeg hadde pyntet med nyinnkjøpt stæsj. Gulvene var vasket, støvet var tørket, jeg hadde stresset og strevd med å få det perfekt. Da jeg hadde vist frem huset med sikkert dårlig skjult stolthet, satte vi oss ned for å spille. Da kom katten vår inn, og jeg høstet ros for den vakre katten i det vakre huset. Og med det setter katta seg ned på det strøkne gulvteppet, stikker bakbena fram og opp i lufta, og bruker forlabbene til å dra ræva rundt i ring på teppet mens vi stirret på ham i vantro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå