Eneri Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 Vi skal renovere et bad og ser på løsninger. Ønsker servantmøbel med heldekkende og nedfelt servant og skuffer under, samt speilskap og et langskap. Når jeg ser på nett, ser det ut til at IKEA har dypere/bedre utnytta skuffer enn endel andre produsenter. Er det noen som har erfaring med baderomsmøbler fra IKEA som kan si noe om hvor fornøyde de er med tanke på holdbarhet, praktiske løsninger osv? Tidligere har jeg hørt at noen rørleggere nekter å montere armaturer fra IKEA , men har kvaliteten kanskje bedret seg der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg jøpte baderomsinnredning fra ikea, dvs høyskap, vask og servantskap med skuffer. Armatur kjøpte jeg et annet sted. Er veldig fornøyd med både kvaliteten, design og på størrelse på skuffer etc, jeg får plass til veldig mye på et lite bad, og alt av håndklær og stæsj er ryddet bort og ute av syne. Pris var nok mest medvirkende til at det ble ikea, da budsjettet var som det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Del Skrevet 12. august 2023 Vi har servant+servantskap fra ikea. Vasken/servanten dekker hele skaptoppen. Fire skuffer. Omtrent som dette https://www.ikea.com/no/no/p/godmorgon-odensvik-servantskap-med-2-skuffer-hvitbeiset-eikemonster-dalskaer-blandebatteri-s19292937/ Har hatt det i snart 10 år, fremdeles fint, fungerer bra, og gode skuffer. Kan lett anbefale det videre. Anonymkode: a947a...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Del Skrevet 12. august 2023 Vi har også en vanlig malmkommode på badet, og det fungerer også veldig bra! Vi har dusjkabinett og god vifte, slik at det er ganske lite fukt. Det har vært en billig og god løsning for oss, siden den også har vart i snart 10 år der inne! Anonymkode: a947a...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 12. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi har servant+servantskap fra ikea. Vasken/servanten dekker hele skaptoppen. Fire skuffer. Omtrent som dette https://www.ikea.com/no/no/p/godmorgon-odensvik-servantskap-med-2-skuffer-hvitbeiset-eikemonster-dalskaer-blandebatteri-s19292937/ Har hatt det i snart 10 år, fremdeles fint, fungerer bra, og gode skuffer. Kan lett anbefale det videre. Anonymkode: a947a...2f1 Ah, det er noe slikt jeg har sett på. Hvit variant med fire skuffer og heldekkende servant oppå. Jeg syns skuffene ser ut til å kunne romme mye. Andre leverandører -feks Flisekompaniet som har noe utstilt på Monter i min hjemby -har skuffer med lav kant og øverste skuff er lite plass i pga dype innhakk for plass til rør. Badet vårt er bare 4,7 kvm så det betyr mye å velge innredning som gir best mulig utnyttelse Takk for at du byr på din erfaring, betryggende å høre at du erfarer det fremdeles ser fint ut etter ca ti år 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Del Skrevet 12. august 2023 Ikke at jeg har prøvd noe annet, men synes skuffene er veldig romslige og gode. Plass til masse rot og store håndklær 👌 Anonymkode: a947a...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå