Gå til innhold

Noen som har vært i forhold der ting er så bra, men så viser han dn annen side også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i ett forhold med en mann i litt over 1 år. Det gikk ikke så lang tid før han begynte med å være mistenksom. Har ett godt samarbeid med faren til barnet mitt, og det er han sjalu for, enda han vet at det ikke er noe mer. Hans forrige kjæreste var utro, derfor er han så mistenksom overfor meg, og det er jeg lei av. Han blir veldig raskt sur for ting, og det blir sånn at jeg må prøve å være ekstra snill, for jeg vil ikke at vi skal krangle, eller at det skal bli slutt. Ser etterpå at jeg heller bare bør konfrontere han med det, han kan ikke holde på sånn. 
Han vil at vi skal være veldig ofte sammen, mens jeg tenker at vi trenger ikke å ses 5-6 av 7 dager når begge har barn. Hvis ikke jeg skal overnatte når barnet mitt er hos faren blir han småsur. Det er så mange slike ting som skjer. Samtidig har vi det så fint sammen, gjør mange koselige ting, og er snille mot hverandre. Men så plutselig kan det snu. Har tenkt noen ganger at dette funker ikke i lengden, men så går det mange dager der alt er då bra. Vi er ca 40 begge to. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd jeg kommer til å angre forferdelig mye hvis det blir slutt.

Anonymkode: 81621...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra det du beskriver, så må du gi fra deg mye av egen selvstendighet og egenstyrt tid for å blidgjøre mannen. Det er opp til deg å vurdere om det er verdt det eller ikke. For min del hadde dette vært for mye innordning.

Skrevet

Du sier du tror du vil angre hvis du gjør det slutt, men jeg tror du vil angre mer hvis du blir i forholdet, han ikke forandrer seg, for hvis han er sånn nå etter et år, hvordan tror du han blir når han blir skikkelig "varm i trøya".

Men gi ham en sjanse, snakk med ham først, så kan du ta en avgjørelse.

Skrevet

Det virker som et litt svart hvitt mønster her. Dere må alltid være sammen eller det må bli slutt. Hvis dere er uenige eller i dårlig humør er det krise. Begge ønsker bare harmoni og enighet men livet er ikke sånn. Ta fighten. Si hva du mener og evt la ham bli sur. Ingen dør av å bli sur iblant eller å se kjæresten bli sur. Ethvert forhold har ting man ikke er 100 % enige om. 

Anonymkode: e78ae...47c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har vært i ett forhold med en mann i litt over 1 år. Det gikk ikke så lang tid før han begynte med å være mistenksom. Har ett godt samarbeid med faren til barnet mitt, og det er han sjalu for, enda han vet at det ikke er noe mer. Hans forrige kjæreste var utro, derfor er han så mistenksom overfor meg, og det er jeg lei av. Han blir veldig raskt sur for ting, og det blir sånn at jeg må prøve å være ekstra snill, for jeg vil ikke at vi skal krangle, eller at det skal bli slutt. Ser etterpå at jeg heller bare bør konfrontere han med det, han kan ikke holde på sånn. 
Han vil at vi skal være veldig ofte sammen, mens jeg tenker at vi trenger ikke å ses 5-6 av 7 dager når begge har barn. Hvis ikke jeg skal overnatte når barnet mitt er hos faren blir han småsur. Det er så mange slike ting som skjer. Samtidig har vi det så fint sammen, gjør mange koselige ting, og er snille mot hverandre. Men så plutselig kan det snu. Har tenkt noen ganger at dette funker ikke i lengden, men så går det mange dager der alt er då bra. Vi er ca 40 begge to. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er redd jeg kommer til å angre forferdelig mye hvis det blir slutt.

Du går på eggeskall! 

Anonymkode: 5f7e7...7c7

• Liker 1
Skrevet

Oioioi! Jamme bra dere ikke er samboere.

Anonymkode: 5452b...05b

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer bare til å bli myyye verre, håper du ser det.

Anonymkode: fab80...b46

Skrevet

Han tjener veldig bra, mens jeg har middels lønn. Prøver å være litt økonomisk nå pga at jeg ser etter ny jobb, og pga at alt er så dyrt. Han vil at vi skal dea til syden neste år, og at jeg dkal betale 30000kr for meg og barnet mitt, for han vil ha grei standard. Jeg synrs det er for dyrt, og kan gjøre det hvis det kommer på 20000kr for meg og barnet. Vi diskuterte noe om all inclusive, og jeg sa noe for å få det billigere (som egentlig hadde blitt veldig tungvint), og da kalte han meg tosk. Jeg ble paff, snudde meg og begynte å rydde og unngikk han litt. Da gjorde han seg klar til å gå, som han egentlig var på vei til, og det virket som HAN ble sur fordi jeg ble det. Han sa ikke unnskyld før jeg hadde sagt at sånn synes jeg ikke det er greit å snakke. 
Barnet mitt liker hans barn så godt, har kalt de stesøsken😭 Får vondt i hjertet av å tenke på h*n som ikke har søsken. Jeg har hatt to korte forhold etter faren til barnet mitt, og kanskke dette blir det tredje. Både flaut og frustrerende, jeg er jo ikke en sånn person som bare vil ha korte forhold. Jeg ønsker et godt, trygt og stabilt forhold.

Skrevet

Kjøp noe leketøy og hold deg singel til barna er voksne. Det er stabilt. 

Anonymkode: b5e23...fe7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenk på det at folk viser sine beste sider i starten av noe. Om dette er det beste du får og det går nedover senere, hvor mye orker du å stå I?

Anonymkode: 6a576...8a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Prøver å være litt økonomisk nå pga at jeg ser etter ny jobb, og pga at alt er så dyrt. Han vil at vi skal dea til syden neste år, og at jeg dkal betale 30000kr for meg og barnet mitt, for han vil ha grei standard. Jeg synrs det er for dyrt, og kan gjøre det hvis det kommer på 20000kr for meg og barnet. Vi diskuterte noe om all inclusive, og jeg sa noe for å få det billigere (som egentlig hadde blitt veldig tungvint), og da kalte han meg tosk. 

Høres fornuftig ut å kutte feriebudsjettet med 1/3 i disse dyrtider. Å passe på pengene sine er lurt, ikke toskete.

Anonymkode: e78ae...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...