AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Skrevet 10. august 2023 Som tittelen sier, hva synes du er beste babycall med kamera? Fordeler og ulemper takk🫶🏻 Anonymkode: a6222...1c0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Skrevet 10. august 2023 Beste er å kjøpe kamera og babycall separat. Vi har en helt ordinær neonate med verdens lengste batterikapasitet også har vi montert et wifi kamera av typen Tapo inne på rommet til mini. Det er koblet til app på telefonen hvor vi kan følge med, få varsler om bevegelse etc 😊 Anonymkode: 4b1c2...72f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #3 Skrevet 10. august 2023 Vi har en Motorola, tror det er VM855 eller noe sånt. Bra kamera men ganske shait batteritid så er jo omtrent stasjonært. Har en rimelig fra Ikea uten kamera som vi bruker på farten, i vogn etc. Anonymkode: a8dee...992
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Skrevet 10. august 2023 Vi bruker bare et kamera til 399,- så bruker vi en gammel iPhone som foreldre-enhet hvor vi har appen. Fungerer supert! Anonymkode: 4d53d...261
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Skrevet 10. august 2023 Takk alle for svar! Har til nå bare brukt en gammel philips avent uten kamera, men tror jeg får slappet litt mer av om jeg kan se barnet om det lager lyd🙊 Har fått tips om Tapo kamera før, så jeg kjører til Elkjøp og kjøper det nå! Verdt å teste når det er så billig😄 Anonymkode: a6222...1c0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk alle for svar! Har til nå bare brukt en gammel philips avent uten kamera, men tror jeg får slappet litt mer av om jeg kan se barnet om det lager lyd🙊 Har fått tips om Tapo kamera før, så jeg kjører til Elkjøp og kjøper det nå! Verdt å teste når det er så billig😄 Anonymkode: a6222...1c0 Det kommer du ikke til å angre på! Lureste investeringen vi hat gjort! 😄 Veldig fint å ikke måtte inn på rommet og forstyrre baby hver gang det kommer en liten lyd 🙈 Anonymkode: 4b1c2...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå