Gå til innhold

Lip filler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slike innlegg provoserer jo kvinnene først her på KG og regner med du var forberedt på masse misnøye.

I det rette miljøet omgitt av folk som har peiling, vil de nok svare at dette var godt arbeid😇

Syns likevel fortsatt ikke du trengte det. Virkelig ikke. Leppene dine var smashing fra før. Hadde behandleren din hatt moralen på plass ville hun sagt det samme. På samme måte som mi ikke anbefalte meg 1 ml med mine små lepper fordi det ville se unaturlig ut☺️

Anonymkode: eef07...42b

Haha, ja, jeg var veldig forberedt på masse surmuling og misnøye fra kg-gjengen som hater alt som ikke er naturlig. Skulle gjerne ventet til hevelsen var gått ned før jeg postet bilder, men tror kanskje at de ville svart det samme når informasjon var gitt om at " her er det fylt på". Men det går greit, viktigste er at man selv blir fornøyd.😊

Anonymkode: 2ec6a...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei...dette er bortkasta penger, ser skikkelig dumt ut også. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 0736c...cbe

Hva har alderen min med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia

Jeg vil ikke si hva andre jenter og kvinner skal gjøre med egen kropp og bruker penger på, men blir bare utrolig trist av å lese denne tråden som utifra bildene å bedømme har så utrolig fine og fyldige lepper og ser ut til å være misfornøyd så med leppene sine at hun i en alder av under 30 år betaler penger for å gjøre leppa over mer oppblåst. Begynner også å lure på hva slags venninner og foreldre/ familie hun er oppvokst med når det å kaste flere tusenlapper rett i hendene til kirurger for å bli litt likere en eller annen influencer eller sexarbeider. Uansett håper jeg at hovedfokuset ditt er å studere ett fag som du har interesse for/ lese noen selvhjelpsbøker om hvordan du kan akseptere og bli glad i deg selv mentalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har alderen min med saken å gjøre?

Det er veldig tydelig at du ikke har gjennomgått og lagt ungdomstiden bak deg. Å spontant fylle på leppene er virkelig tegn på at du mangler kjærlighet og bekreftelse. Det er ikke noe de over 40 ville gjort uten å forsøke å finne hovedårsaken til måten du tror noen ml i sprøyteform vil gjøre deg mer verdifull eller styrke selvbilde. Det blir litt som å sabotere seg med å slanke seg til døde samtidig som man tror man er overvektig. Hvis en psykolog eller lege hadde fortalt meg at mine lepper var normale hadde jeg regnet med at de kunne bedømme det bedre enn meg. Men det å gjøre kjønnsleppene små og leppene i ansiktet større er jo blitt så normalt at det er sikkert bare jeg som ikke henger med

Anonymkode: 52df9...c11

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Haha, ja, jeg var veldig forberedt på masse surmuling og misnøye fra kg-gjengen som hater alt som ikke er naturlig. Skulle gjerne ventet til hevelsen var gått ned før jeg postet bilder, men tror kanskje at de ville svart det samme når informasjon var gitt om at " her er det fylt på". Men det går greit, viktigste er at man selv blir fornøyd.😊

Hvis du er fornøyd er det jo bare sykt å skrive det du gjør. Og lage en tråd hvor du klager på hevelse under ett døgn etterpå, samtidig som du forutså at folk ville reagere negativt er jo så sykt at jeg virkelig håper at hele tråden er tull

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er veldig tydelig at du ikke har gjennomgått og lagt ungdomstiden bak deg. Å spontant fylle på leppene er virkelig tegn på at du mangler kjærlighet og bekreftelse. Det er ikke noe de over 40 ville gjort uten å forsøke å finne hovedårsaken til måten du tror noen ml i sprøyteform vil gjøre deg mer verdifull eller styrke selvbilde. Det blir litt som å sabotere seg med å slanke seg til døde samtidig som man tror man er overvektig. Hvis en psykolog eller lege hadde fortalt meg at mine lepper var normale hadde jeg regnet med at de kunne bedømme det bedre enn meg. Men det å gjøre kjønnsleppene små og leppene i ansiktet større er jo blitt så normalt at det er sikkert bare jeg som ikke henger med

Det er vanlig å ønske å prøve å opprette utsendet du er vandt med. Vi endrer jo oss når vi er eldre. Jeg er ikke nødvendigvis for filler og tenker det kan være skadelig, men jeg forstår at om noen kan putte inn litt for å få tilbake leppene de har vært så glade i gjennom livet, så er det noe som frister veldig.
Å jeg syns det ser fint ut. 

Anonymkode: 7fa85...eab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tok 1 ml. Jeg sitter her og ler litt av alle som skriver hvor dumt det ser ut. Jeg visste det kom en sånn reaksjon her på kg. Er fortsatt noe hevelse og blåmerker, men begynner å gå ned. Bilde fra nå nettopp:

IMG_20240529_013346.jpg

Meg son spurte lenger oppe hvor mye du tok. Jeg syns det ser penere ut nå som hevelsen har gått ned. Du hadde jo fyldige lepper fra før og, så det er faktisk ikke så veldig stor forskjell. Hvor mange dager gikk du rundt og så "spedalsk" ut? (Må le av den kommentaren, men samtidig hisser jeg meg opp, hva faen feiler det folk. Skjønner de ikke at det er et menneske de snakker om? Er det rart at folk blir usikker på seg selv? Og hva hvis denne jenta sin grunn til å ta filler var at hun faktisk VAR usikker på seg selv, vil det da hjelpe å få høre negative kommentarer om utseendet sitt nå? Folk må faen meg skjerpe seg, så tøff i trynet bak et tastatur.)

Anonymkode: 5c437...eb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Legger ved bilde av før filler behandling, så ser dere at de er ganske fyldige naturlig og det ikke er så stor forskjell.

IMG_20240529_014824.jpg

SÅ mye finere på før-bildet. Fatter ikke at du kan være så blind.

Anonymkode: d6870...a5a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (18 timer siden):

Begynner også å lure på hva slags venninner og foreldre/ familie hun er oppvokst med når det å kaste flere tusenlapper rett i hendene til kirurger for å bli litt likere en eller annen influencer eller sexarbeider.

Jeg har ingen erfaring med filler selv, men jeg synes dette er et grovt og unødvendig utsagn mot ts. Du vet ingenting om hennes familiebakgrunn og venninner.

Flere sexarbeidere er ofre for menneskehandel og blir gjennom vold eller trusler om vold tvunget til eller utnyttet av kyniske bakmenn til prostitusjon. Det er tvilsomt at de som ikke har valgt dette frivillig kan ta seg råd til diverse skjønnhetsbehandlinger.

Vi lever i et utseendefiksert samfunn hvor utviklingen drives frem av mange aktører. Det er fint hvis du ikke blir påvirket, men jeg tror mange av oss likevel har opplevd dette. Når jeg skriver dette, så er følgende tråd populær på KG: «Om menn får velge, vil dere ha store bryster og rumpe å litt overvektig, eller små spinkle damer?» Merkelig at ikke denne tråden og lignende opplever samme fordømmelse som ts og filler i leppene.

Endret av Callista
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Meg son spurte lenger oppe hvor mye du tok. Jeg syns det ser penere ut nå som hevelsen har gått ned. Du hadde jo fyldige lepper fra før og, så det er faktisk ikke så veldig stor forskjell. Hvor mange dager gikk du rundt og så "spedalsk" ut? (Må le av den kommentaren, men samtidig hisser jeg meg opp, hva faen feiler det folk. Skjønner de ikke at det er et menneske de snakker om? Er det rart at folk blir usikker på seg selv? Og hva hvis denne jenta sin grunn til å ta filler var at hun faktisk VAR usikker på seg selv, vil det da hjelpe å få høre negative kommentarer om utseendet sitt nå? Folk må faen meg skjerpe seg, så tøff i trynet bak et tastatur.)

Anonymkode: 5c437...eb3

Neida, jeg tar meg ikke nær av kommentarene, jeg vet hva jeg synes er fint selv og hvordan jeg vil ha det. Er ikke så veldig usikker på meg selv heller, det er ikke usikkerhet som gjør at jeg gjorde dette. Mer at jeg ser noe jeg vil ha, og så går jeg for det. Legger ved oppdatert bilde, er på dag 5 nå. 

IMG_20240530_001126.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 3.36):

Tok lip fillers igjen for 3 dager siden. Brukte krembedøvelse, kjente hvert stikk, men var ikke noe spesielt smertefullt. Har ikke gjort det på over et år og trengte "litt sommerglam". Fortsatt litt blåmerker og litt hevelse. Synes dere det ble bra resultat? 

IMG_20240528_032441.jpg

Nå har det gått 5 dager, hevelsen er så og si borte. Legger ved oppdatert bilde. Fått veldig mye negative svar på dette første bilde, ser ut som en influenser eller sexarbeidere, må ha hatt dårlige foreldre og venner, ser spedalsk ut osv. 

IMG_20240530_001126.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har synet i orden, men har sikkert en annen preferanse på hva jeg synes er pent enn deg. Det må jo være lov?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå har det gått 5 dager, hevelsen er så og si borte. Legger ved oppdatert bilde. Fått veldig mye negative svar på dette første bilde, ser ut som en influenser eller sexarbeidere, må ha hatt dårlige foreldre og venner, ser spedalsk ut osv. 

IMG_20240530_001126.jpg

De naturlige leppene dine var i en annen liga og mye mye penere. Disse  er kun standard lipfillers som er enkelt å se.

Vet. Du nekter å ta det innover deg.

Anonymkode: b6e41...fb6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

De naturlige leppene dine var i en annen liga og mye mye penere. Disse  er kun standard lipfillers som er enkelt å se.

Vet. Du nekter å ta det innover deg.

Takk, hyggelig at du synes mine naturlige lepper er penere.  Jeg nekter ikke å ta innover meg at det er synlig, neida. Og det gjør ikke noe at man kan se at "hun har gjort noe". Spør du, så svarer jeg ærlig, enkelt og greit. No shame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk, hyggelig at du synes mine naturlige lepper er penere.  Jeg nekter ikke å ta innover meg at det er synlig, neida. Og det gjør ikke noe at man kan se at "hun har gjort noe". Spør du, så svarer jeg ærlig, enkelt og greit. No shame.

Hensikten er jo at du tror du skal se bedre ut- men det motsatte er tilfellet.

Og du får meg ikke til å tro at noen vil at andre skal se fillers i leppene deres.   Greia er at du har f opp dine egne lepper, kastet penger ut vinduet og resultatet er negative i forhold til hvordan fine leppene dine var!

Skjønner ikke babbelet om no shame og div, alle er i sin fulle rett til å betale for å se mindre pene ut enn de egentlig er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 14.18):

Uff, helt enig.

Jeg er gift med en latino, alle i den familien har fyldige, flotte lepper med tydelig amorbue (noe barnet vårt har arvet, jippi!), og jeg hevet virkelig øyebrynene da den 40 år gamle svigerinnen min plutselig troppet opp i familieselskap med heslig lipfiller:( Ser ut som hun har fått vepsestikk, stakkar. Det vakre ansiktet hennes er nærmest skamfert av galskapen!

Anonymkode: 7a034...a52

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 3.36):

Jeg er over 40. Og vil prøve litt i overleppen. Den var fyldig og fin, men med alderen har den mistet volum. 

Det handler verken om oppmerksomhet eller usikkerhet. Jeg er godt gift og fornøyd med livet. Men liker å føle meg pen og velstelt. Jeg fjerner hår, er jevnlig til frisør, mainkyr, og sminker meg.

Ingen av oss er vel 100% naturlige lenger? 

Anonymkode: b808f...3d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppdatering på lip fillers, bilde etter ca 2 uker:

IMG_20240607_021237.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er over 40. Og vil prøve litt i overleppen. Den var fyldig og fin, men med alderen har den mistet volum. 

Det handler verken om oppmerksomhet eller usikkerhet. Jeg er godt gift og fornøyd med livet. Men liker å føle meg pen og velstelt. Jeg fjerner hår, er jevnlig til frisør, mainkyr, og sminker meg.

Ingen av oss er vel 100% naturlige lenger? 

Anonymkode: b808f...3d4

Ja, ikke sant? Vi vil jo bare fikse oss litt og føle oss fine. Om det må til med noen små stikk her og der, så er det vel sånn vi velger det? Så får de med sinnarynker og smale rynkelepper gå rundt og tro de har hele vettet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...