Gå til innhold

Lip filler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok lip filler i dag og er litt misfornøyd. Er det vanlig at det er klumpete og ujevnt? Virker også som at hun har tatt mer filler på den ene siden, så venstre del av leppa mi er større enn høyre

Anonymkode: e7c4f...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tatt filler i leppene selv, men har litt botox og filler på hals. 

Du tok filler idag. Resultatet kommer ikke til å vises så tidlig. Du er hoven og øm. Noen stedet hovner mer opp enn andre, det er helt naturlig. Dersom det etter en uke ser likt ut, kan du kontakte klinikken igjen.

Anonymkode: 52548...118

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har ikke tatt filler i leppene selv, men har litt botox og filler på hals. 

Du tok filler idag. Resultatet kommer ikke til å vises så tidlig. Du er hoven og øm. Noen stedet hovner mer opp enn andre, det er helt naturlig. Dersom det etter en uke ser likt ut, kan du kontakte klinikken igjen.

Ja, er veldig utålmodig av meg, men lurte sånn siden bildene deres på insta viser jenter med kun smoothe lepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok filler og ble også skjev, ene siden hadde mer enn den andre så legen ble bekymra for slag 😂 måtte forklare at jeg har tatt leppeinjeksjon. Er fortsatt skjev. Så det sitter også i.

Anonymkode: 4ddd1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tok filler og ble også skjev, ene siden hadde mer enn den andre så legen ble bekymra for slag 😂 måtte forklare at jeg har tatt leppeinjeksjon. Er fortsatt skjev. Så det sitter også i.

Ah så kjipt! Hvis det varer på meg vil jeg heller ikke fylle på mer på andre siden:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, er veldig utålmodig av meg, men lurte sånn siden bildene deres på insta viser jenter med kun smoothe lepper

Jeg forstår det. Men du vet at disse bildene ikke er tatt rett etter behandling, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nei jeg vet ikke hva skal gjøre, men har latt være å fylle de siste fire årene. Har fortsatt mye volum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår det. Men du vet at disse bildene ikke er tatt rett etter behandling, ikke sant?

Er jo det som står i caption, hadde vært rart å lyve om det på insta? Og kanskje ikke helt lov, vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja nei jeg vet ikke hva skal gjøre, men har latt være å fylle de siste fire årene. Har fortsatt mye volum. 

Ja det gjorde SINNSYKT vondt så tviler på at jeg noen gang gjør det igjen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo det som står i caption, hadde vært rart å lyve om det på insta? Og kanskje ikke helt lov, vet ikke

Kan du lenke til et bilde fra klinikken? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan godt hende at bildet er tatt noen få sekunder/minutter etter behandling. Etter noen timer vil hevelsen øke, og er ikke like "insta-vennlig". Lip fillers skal bli litt ømme og hovne. Leppene utsettes for et hudtraume, og reagerer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Disse bildene er tatt i klinikken, kun få sekunder eller minutter etter behandlingen er ferdig. Leppene deres har garantert hovnet opp noen timer etter injeksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det gjorde SINNSYKT vondt så tviler på at jeg noen gang gjør det igjen hehe

Fikk du ikke bedøvelse? Jeg fikk tannlegebedøvelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fikk du ikke bedøvelse? Jeg fikk tannlegebedøvelse 

Fikk bare sånn krem, men synes fortsatt det gjorde inni helvetes vondt. Selv om jeg har en fobi for nåler, vil jeg fortsatt si det gjorde vondt. Tror egt jeg bare ikke drar til samme behandler, om jeg skulle ha fylt på. Besvimte nesten etter behandlingen pga frykten min for nåler (som jeg vet er helt irrasjonel, men kan ikke noe for det) og hun brydde seg ikke i det hele tatt

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fikk bare sånn krem, men synes fortsatt det gjorde inni helvetes vondt. Selv om jeg har en fobi for nåler, vil jeg fortsatt si det gjorde vondt. Tror egt jeg bare ikke drar til samme behandler, om jeg skulle ha fylt på. Besvimte nesten etter behandlingen pga frykten min for nåler (som jeg vet er helt irrasjonel, men kan ikke noe for det) og hun brydde seg ikke i det hele tatt

Ja du må bytte behandler 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver at du tok behandlingen i dag og da er det vanlig med hevelser og litt klumper. Det kan også fremstå som at det blir litt ujevnt viss det er mer hovent på en side. Vent 4-5 dager før du vurderer om du går tilbake for justering. Fikk du ikke oppfølgingstime ca en uke etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, tøydokka said:

Du skriver at du tok behandlingen i dag og da er det vanlig med hevelser og litt klumper. Det kan også fremstå som at det blir litt ujevnt viss det er mer hovent på en side. Vent 4-5 dager før du vurderer om du går tilbake for justering. Fikk du ikke oppfølgingstime ca en uke etter?

Fikk ikke oppfølgingstime, det er ennå asymmetrisk så hun sa jeg kan komme tilbake på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
AnonymBruker

Tok lip fillers igjen for 3 dager siden. Brukte krembedøvelse, kjente hvert stikk, men var ikke noe spesielt smertefullt. Har ikke gjort det på over et år og trengte "litt sommerglam". Fortsatt litt blåmerker og litt hevelse. Synes dere det ble bra resultat? 

IMG_20240528_032441.jpg

Anonymkode: 2ec6a...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser at du har det, for å si det sånn.

Anonymkode: dad6b...47c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...