Gå til innhold

Bergstrøms tivoli med 3-4-åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Bergstrøms tivoli med ei venninne og våre respektive barn. Barna er 3 og 4 år. Tror barna hadde det helt fint, men de gikk stille og forventningsfulle inntil oss hele tiden. Det ble en blandet opplevelse for oss voksne. En av de ansatte sa at de ikke trodde barna var blitt 3 år, enda de ikke er små for alderen (flere karuseller hadde aldersgrense 3 år med voksen), og himlet med med øynene da vi bare gjentok at barna er 3 og 4 år. Og en annen ansatt ropte og kjeftet til barn som gikk forbi. En stilte upassende spørsmål venninnen min om hun hadde en mann og om hvor involvert han var i oppdragelsen, siden han ikke var med på tivoli. Er dette normalt?! Er det flere av dere som har slike erfaringer med dette tivoliet? 

Anonymkode: 25cc0...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dårlig service, ikke noe å ta personlig. Nå er jo reglene der for en sikkerhetsmessig grunn, så synes det er rart de ikke opererer med høyderestriksjoner istedet for aldersgrense😅 du kan jo sende tivoliet feedback på måten de ansatte behandlet dere på om det plager deg :) 

Anonymkode: bff6e...d9b

• Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk for svar. Du har nok helt rett i at jeg ikke bør ta det personlig uansett, men tror for min del det hadde hjulpet om vi ikke var de eneste som hadde en dårlig opplevelse. 

Skrevet (endret)

Var på Bergstrøms i sommer uten å oppleve noe av dette. De hadde høydestaver på de fleste attraksjonene. Det mest irriterende var prisen. Spesielt siden jeg eller kona måtte være med minsten på 4 på en del av dem så det ble 60,- x2 for et par minutter med flygende elefant. Den elefanten er ikke verdt 120 spenn for å si det sånn. 

Endret av Tomas77
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, prisene er en sak i seg selv, særlig når man må ta karusell sammen med barna som du nevnte. For enkelte av karusellene skulle de ha to billetter per person. Skrekkelig dyrt. 

Skrevet

Ikke Bergstrøm, men annet omreisende Tivoli tidligere i år: veldig skitne attraksjoner, og de ansatte så ganske skitne ut de også, unnvikende, ville ikke se på oss eller svare på spørsmål. I beste fall fikk vi et grynt og ble pekt videre til skiltet som viste info. Fikk inntrykk av at vi invaderte dem bare fordi vi ikke helt skjønte systemet, ettersom noen av småttis-ridesene krevde to billetter, mens på andre så fikk ledsager være med gratis... 

Treåringen satt igjen med en fin opplevelse, mens vi voksne satt igjen med en ganske guffen følelse. Får inntrykk av at arbeidsforholdene må være ganske dårlige, siden absolutt alle ansastte vi kom i kontakt med så ut som om de hatet livet hardt. Kommer nok ikke til å dra på omreisende tivoli igjen. 

Anonymkode: 3bf62...7a6

• Nyttig 1
Skrevet

Huff, du har sikkert rett i at mange av de som jobber der ikke har de beste arbeidsvilkårene. Jeg kommer nok også til å unngå slikt fremover. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...