AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #1 Del Skrevet 10. august 2023 hvor i oslo kan jeg selge mine egne klær brukt butikk jeg har prøvd å selge både på Tise og Finn.no men er det noen brukt butikk som selger klær som du også får litt penger for klærne ? helsti Oslo ? Anonymkode: 47704...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #2 Del Skrevet 10. august 2023 Fretex-butikkene i Universitetsgata og Kirkeveien tok i mot klær for kommisjonssalg tidligere, i alle fall, men vet ikke om de fortsatt gjør det. Anonymkode: c0e13...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. august 2023 #3 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fretex-butikkene i Universitetsgata og Kirkeveien tok i mot klær for kommisjonssalg tidligere, i alle fall, men vet ikke om de fortsatt gjør det. Anonymkode: c0e13...679 Det ser ut som den i Universitetsgata gjør det: Sitat Fretex selger på kommisjons i butikken Fretex Arkivet Universitetsgaten i Oslo. Konseptet heter Pre-loved by Fretex. Med kommisjonssalg kan du både tjene litt selv og støtte en god sak. I konseptet - Pre-loved by Fretex - splitter giveren/selgeren og Fretex på inntekten med 50 prosent til hver https://www.fretex.no/bruktbutikker-vintage-og-secondhand/kommisjonssalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #4 Del Skrevet 10. august 2023 Kanskje ikke butikk, men leie en stand på Vestkanttorget? 😄 Anonymkode: 872cc...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #5 Del Skrevet 10. august 2023 Litt utenfor Oslo: Nesten Ny på Fjellhamar Anonymkode: 4cd42...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå